پیام سرلشکر موسوی در خصوص شهید «سامی مقام»

اقتصاد ایران: فرمانده کل ارتش طی پیامی، ضمن تجلیل از حماسه آفرینی شهید حسین سامی مقام و همرزمان وی، از مردم برای تشییع پیکر آن شهید والامقام و وداع با آن زنده جاوید قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، طی پیامی، ضمن تجلیل از حماسه آفرینی شهید حسین سامی مقام و همرزمان وی، از مردم غیور و قدردان سنندج، تهران و اصفهان برای تشییع پیکر آن شهید والامقام و وداع با آن زنده جاوید قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" والسابقون السابقون اولئک المقربون فی جنات النعیم" (سوره مبارکه واقعه)

یاد شهیدان جنت مکانِ اولین روزهای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، یادآور روزهای حمیت و همت مردان گمنامی است که بی هیچ ادعایی برای عزت و سربلندی امروز ایران عزیز، بسیارمجاهدت کردند.

۴۵ سال پیش، در روزهای غربت جمهوری اسلامی و ایامی که نهال نوپای انقلاب درمعرض تند باد مخالفان و دشمنان قرار داشت شهید حسین سامی مقام و سربازان، درجه داران و افسران دلیر ارتش؛ این رکن دفاع واستقلال کشور، با حمایت امامین انقلاب و مردم و همراهی برادران رشید سپاه پاسداران، حماسه‌ها آفریدند و انقلاب، ایران و نظام اسلامی را در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، هر روز آبدیده‌تر و استوارتر کردند.

شهید حسین سامی مقام، گوهری از نیروی پرافتخار دریایی و ستاره‌ای از آسمان ایثارگران لشکر ۲۸ قهرمان نیروی زمینی و از شمار فرماندهان مخلص و گمنامی است که برای دفاع از کردستان، این قطعهِ پاکِ خاکِ ایران، درخشید و خون پاکش را برای اعتقاد و آرمانش با وجود فشار بی امان در زندان ضد انقلاب و تسلیم ناپذیری در برابر خواسته‌های آنان، نثار کرد و خاطرات شهیدان دلاورخطه غیورِکردِ کُردستان و رزمندگان بزرگی همچون صیاد شیرازی، بروجردی، نصرت زاد، کاوه، آبشناسان، کشوری و شهرامفر را زنده کرد.

ایستادگی و مقاومت آن فرمانده و افسر دلباخته دین، مردم و وطن در برابر عناصر گروهک‌های ضد انقلاب و ایادی وابسته به استکبار، پیوند و ادامه خط دفاع از دیروز تا امروزِ جبهه مقاومت در برابر صهیونیست غاصب و ظالم را یادآوری می‌کند.

با گرامی داشت یاد شهیدانِ عزیزِ جبهه‌های نبرد حق، مراتب سپاس خود و آحاد ارتش از مردم غیور و قدردان سنندج، تهران واصفهان برای تشییع پیکرشهید سامی مقام و وداع با آن زنده جاوید را تقدیم می‌کنم و امیدوارم با استقبال شایسته برادران و خواهران دینی ام در سمیرم ازآن میهمان آسمانی، دعای خانواده معظم شهیدان و مردم شریف ایران، مشمول رزمندگان دفاع ازانقلاب و جنگ تحمیلی تا صحنه‌های عظیم مقاومت امروز باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ