وداع با پیکر شهید بیدی در معراج شهدا/جنایتکاران تقاص پس می‌دهند

اقتصاد ایران: مراسم وداع با پیکر شهید میلاد بیدی که همراه فواد شکر در ضاحیه بیروت به شهادت رسید، عصر امروز جمعه ۱۲ مرداد در معراج شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید میلاد بیدی مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان عصر امروز جمعه ۱۲ مرداد با ندای «یا حسین» و «یا زینب» و با حضور خانواده شهید و جمعی از مسئولان نظام در معراج شهدای تهران تشییع شد.

شهید بیدی از رشدیافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت و متولد شهرستان ملارد بود. پیکر مطهر شهید میلاد بیدی پیش‌از ورود به ایران در حرم حضرت زینب (س) تشییع شد.

او که از رزمندگان مدافع حرم اعزامی از شهرستان ملارد بود، در حمله روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه فرمانده شهید فواد شکر به شهادت رسید.

بنا به گفته همرزمان شهید بیدی، این سردار اسلام در زمان شهادت در مجاورت ساختمان حاج محسن مستقر بوده و شناسایی پیکرش روز گذشته انجام شده است.

شهید میلاد بیدی از جوانان انقلابی شهرستان ملارد بود که با سمت سرگروه و مربی شجره طیبه صالحین شهرستان ملارد در پایگاه خاتم الانبیاِ (ص) حوزه شهید اینانلو فعالیت داشته است.

علی اکبر بیدری پدر شهید میلاد بیدی در مراسم وداع با این شهید که عصر امروز برگزار شد، گفت: میلاد بچه پاک، بی نقصی و بی غل و غشی بود؛ او بسیار به من احترام می گذاشت. دقیقه به دقیقه زنگ می زد و جویای حالم بود.

وی افزود: کمک به مظلومین هدف اصلی پسرم میلاد بود. او با ظالمان دشمنی کرد. انشالله دست شان از این جنایت ها کوتاه می شود و تقاص پس می دهند.

مراسم وداع با پیکر این شهید با روضه قتلگاه امام حسین (ع) همراه بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ