لیست همه تغییرات One UI 7 لو رفت؛ گوشی‌های سامسونگ آپدیت بزرگی دریافت می‌کنند

اقتصاد ایران: لیست تغییرات احتمالی One UI 7 توسط افشاگری قابل اعتماد فاش شد.

کاربران گوشی‌های سامسونگ به‌زودی شاهد تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری گوشی خود خواهند بود؛ یکی از افشاگر‌های قابل‌اعتماد، لیستی جامع از تغییرات احتمالی به‌روزرسانی آتی رابط کاربری سامسونگ، One UI 7، را منتشر کرده است.

طبق پست Ice Universe در ویبو، One UI 7 میزبان مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های بصری و عملکردی برای دستگاه‌های سامسونگ خواهد بود. از تغییرات مهم، می‌توان به آیکون‌های جدید برای برنامه‌های سیستمی و هم‌چنین رابط کاربری باز‌طراحی شده‌ی دوربین اشاره کرد؛ افزون‌بر این‌ها، ظاهراً در این به‌روزرسانی، شاهد پوشه‌های بزرگ (شبیه آنچه قبلاً در رابط کاربری برخی رقبا مانند شیائومی دیدیم) و ویجت‌هایی متنوع‌تر برای دسکتاپ و ویجت‌های بیش‌تر برای صفحه‌ی قفل خواهیم بود.

لیست تغییرات احتمالی One UI 7
عکاس: Ice Universe / Weibo

بنا بر لیست تغییرات فاش شده، در One UI 7 کاربران می‌توانند سبک نوار ابزار بالای صفحه (Quick Settings) و اعلان‌ها را از بین دوگزینه‌ی یکپارچه یا جدا از هم انتخاب کنند ( احتمالاً مانند آنچه در گوشی‌های شیائومی می‌بینیم)؛ هم‌چنین در لیست تغییرات، به یک بخش کنترلی در پایین صفحه‌ی قفل و تغییراتی در آیکون‌های میانبر در گوشه‌های صفحه‌ی قفل اشاره شده است.

به‌نظر می‌رسد که در One UI 7 به بهبود انیمیشن‌ها نیز توجه زیادی شده است؛ طبق لیست منتشر شده، در این به‌روزرسانی شاهد «انیمیشن‌های قابل وقفه» و انیمیشن‌های بهبودیافته برای باز کردن و بستن اپلیکیشن‌ها خواهیم بود؛ به‌علاوه، به انیمیشن‌های جدیدی برای باز کردن قفل گوشی، لمس دکمه‌ها و همینطور برگشتن به صفحات قبلی اشاره شده است.

مقالات مرتبط:
  • اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 لو رفت؛ آیکون جدید، طراحی جذاب‌تر
  • تغییراتی بزرگ در راهِ رابط کاربری سامسونگ؛ تصاویری از One UI 7 فاش شد

از دیگر ویژگی‌های قابل توجهی که لیست تغییرات فاش شده به آن اشاره می‌کند می‌توان به آیکون باتری و انیمیشن جدید هنگام شارژ شدن، پشتیبانی از ارسال پیامک 5G و همینطور سیستم اعلان بازطراحی شده با انیمیشن‌های جدید برای ظاهر شدن و بسته شدن آن‌ها اشاره کرد.

در نهایت، تا زمان انتشار لیست تغییرات رسمی توسط سامسونگ، باید به تمامی تغییرات اشاره شده توسط Ice Universe با دیده‌‌ی تردید نگاه کرد. از طرفی،‌ این افشاگر می‌گوید که شاید نسخه‌های آتی One UI 7 برای گوشی سامسونگ دچار تغییرات بیشتری شوند و هم‌چنین زمان شروع برنامه‌ی بتای این نسخه از One UI به‌تعویق افتاده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ