جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مانع از مقاومت مردم فلسطین نمی‌شود

اقتصاد ایران: دیواندره- امام جمعه موقت دیواندره گفت: هزاران غیرنظامی از جمله زن و کودک به خاطر جنایت اسرائیل شهید شدند اما این همه جنایت و کشتار نمی‌تواند مقاومت عادلانه ملت فلسطین را ضعیف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید امجد قضائی در خطبه‌های این هفته شهرستان دیواندره، ترور بزرگترین شخصیت و رهبر بزرگ و نماد مردم فلسطین شهید دکتر اسماعیل هنیه به وسیله ایادی استکبار و اسرائیل غاصب و ظالم و ستمکار را تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهادت را به مقام معظم رهبری و ملت قهرمان غزه و فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت مسلمان ایران اعم از مسؤول و غیر مسؤول تسلیت و تعزیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه مردم دیواندره شدیداً این جنایت وحشتناک که اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند، افزود: از خدای بزرگ پیروزی مردم غزه و فلسطین و آزادی زمین‌های غصب شده و بیت المقدس عزیز که اولین قبله مسلمانان بوده است را خواهانیم.

وی خاطر نشان کرد: مطابق کلام قرآن و شهادت تاریخ یکی از بزرگترین دشمنان اسلام در طول بیشتر از چهارده قرن گذشته قوم یهود بوده است تا زمانیکه این جاه طلبی و نژاد پرستی استمرار داشته باشد قوم یهود دشمنی سرسخت است.

امام جمعه موقت دیواندره بیان کرد: در آیه ۸۲ سوره مائده خدای بزرگ ماهیت و دشمنی، یهود را به خاتم انبیا حضرت محمد (ص) معرفی فرموده است و می‌فرماید: مسلماً دشمن‌ترین مردم نسبت به ایمانداران ای محمد قوم یهود است و کسانی که برای خدا شریک قائل می‌شوند.

ماموستا قضائی اضافه کرد: امروز با چشم خویش جنایت ظالمانه اسرائیل را نسبت به مسلمانان مشاهده می‌کنیم که از همان دوران بعثت و سعادت حضرت رسول (ص) تا به امروز جناح راست مسیحیت مدام و دائماً از جنایت‌ها و تجاوزهای مستمر صهیونیست علیه مردم مسلمان فلسطین حمایت کرده‌اند و با کمک مالی و ابزار جنگی سعی و کوشش می‌کنند که صهیونیست غاصب به اهداف ظالمانه خویش برسد.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه اخیر نزدیک به ۳۹ هزار نفر غیر نظامی از جمله زن و کودک به خاطر تجاوز و جنایت ارتش اسرائیل به درجه شهادت نائل شده‌اند اما این همه جنایت و این همه کشتار نمی‌تواند مقاومت عادلانه ملت فلسطین را ضعیف کند و با کمک پروردگار و وعده بر حق قرآن و بشارت حضرت رسول (ص) آن ملت به مقصد نهایی خویش می رسند و آزادی بیت المقدس و سرزمین شأن به حقیقت می‌پیوندد. که نتیجه آن نابودی اسرائیل غاصب است.

وی اضافه کرد: در اسلام انسان‌ها بسیار بزرگ و جای احترام هستند و خدا کشتن انسان‌ها و آبرو ریزی آنها و تلف کردن مال مردم را حرام می‌داند و با صراحت می‌فرماید «هرکس شخصی را به ناحق بکشد مانند آن است که آن شخص تمام بشریت را به قتل رسانده است».

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ