شهید هنیه در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی کرد

اقتصاد ایران: کجور- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایران اسلامی کانون صبر و بصیرت است، گفت: شهید هنیه در مقابل استکبار مقاومت و ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر جمعه در سی و هشتمین یادواره ۲۸ شهید روستای اَویل کجور نوشهر، ضمن تسلیت ایام اسارت اهل بیت اباعبدالله (ع) و حادثه شهادت شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: این شهید عمری را در راستای مقاومت ایستادگی کرد و حدود ۶۰ شهید خانوادگی دور و نزدیک تقدیم کرد.

وی افزود: به ظاهر این شهید ایرانی و شیعه نبود اما مردم تشییع جنازه‌ای باشکوه برگزار کردند و برای مبارزه با یک ظالم و جانی شیعه، سنی، ایرانی و غیرایرانی کنار هم هستند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به وجود ۲۸ شهید در روستای اویل، گفت: یک شهید از چهار شهید مازندرانی انفجار حزب جمهوری اسلامی شهید آیت الله کریمی همرزم شهید بهشتی نیز اهل این منطقه است که یاد همه شهدای مازندران را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: خدا ی بزرگ از پیوند امام و امت خوشش می‌آید و دشمنان ما از این پیوند هراسان هستند و ما باید آن را محکم کنیم، و اگر امام و رهبر بصیرت داشته باشند مردم فاقد آن باشند آن امام و رهبر کاری نمی‌تواند انجام دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ویژگی دوم استقامت است که در آیه ۱۱۲ سوره هود (ع) به آن اشاره شده و اگر فقط یک رهبر حق استقامت داشته باشد و مردمش استقامت نداشته باشند امیرالمومنین (ع) هم باشد کم می‌آورد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه شهدا مظهر صبر و بصیرت هستند، عنوان کرد: آن‌ها تشخیص دادند که امروز وظیفه مهم‌تری دارند، صبر داشتند و شما ملت ۴۵ سال در پای پرچم جمهوری اسلامی در صبر و بصیرت الگو شدید.

آیت الله لایینی با بیان اینکه ایران اسلامی کانون صبر و بصیرت شده است، گفت: بیش از ۱۵۰ کشتی در سه دریای سرخ، هند و عمان و دومین ناو جنگی بزرگ آمریکا با ۷۰ فروند هواپیمای جنگی و ۵ هزار پرسنل توسط مردم یمن مورد هدف قرار می‌گیرد.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: تمام سعی و تلاش دشمن از تحریم‌ها این است که شما را از حالت نشکستنی به حالت شکستنی دربیاورد و متأسفانه در داخل هم جریاناتی فکرشان این است که باید با آمریکا بسازیم و کنار بیاییم اما خط شهدا، رهبر و خط اصیل انقلاب این نیست که در مقابل ظالم تسلیم شویم بلکه باید بایستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: صلح امام حسن (ع) به همان اندازه به اسلام خدمت کرد که انقلاب امام حسین (ع) خدمت کرد و هر دو به نفع ما بودند، اما ما برای جنگ با ظالم و تسلیم نشدن جلوی آن این‌همه مجالس و محافل داریم اما برای صلح برنامه‌ای نداریم چون صلح یک استثنا و اصل مبارزه است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: دشمن در کنار جنگ نظامی، جنگ فرهنگی دارد و می‌خواهد جوانان را به بی‌حجابی‌ها و بی‌بندوباری‌ها بکشاند مراقب باشید در این جنگ‌ها شکست نخورید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ