قیام فلسطین علیه کفر جهانی ستودنی است

اقتصاد ایران: سروآباد_امام جمعه سروآباد گفت: حماس و فلسطین امروز از اسلام دفاع می‌کنند و قیام آنها علیه کفر جهانی ستودنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اعلام کرد: داشتن تلاش و کوشش در دنیا و در چارچوب دین مورد پذیرش خدا است و انجام کار و تلاش یک عبادت است که مایه سربلندی و سرافرازی برای مؤمن است.

وی اذعان کرد: پیامبر گرامی هم کارگران را دوست داشت و مؤمنی که تلاش کند نزد خداوند مورد احترام است.

امام جمعه سروآباد خاطرنشان کرد: همچنین جا دارد که از خدمات کمیته امداد و تلاش آنها قدردانی کنیم که تعداد ۴۷ سری جهیزیه کامل و تعدادی کولر بین نیازمندان توزیع کردند و به زودی هم ۴۹ مورد جهیزیه دیگر را اهدا می‌کنند.

ماموستا حسینی عنوان کرد: لازم است که همگی دعا گوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم چون خدمات زیادی را ارائه دادند و بی‌انصافی است کسانی که کارهای نظام را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: کارمندان بازنشسته و برخی معلم‌ها از نماز فرار می‌کنند در حالی که باید قدردان نظام باشند و همراه آن باشند و مشکلات جامعه را فراموش نکنند.

امام جمعه سروآباد بیان کرد: دولت و نظام با بی‌مهری برخی از افراد کم لطف ناراحت نمی‌شود چون آمریکای حیله‌گر را به ستوه آورده و این قدرت کشور است.

وی گفت: حماس و فلسطین امروز از اسلام دفاع می‌کند و قیام آنها علیه کفر جهانی قابل ستودن است.

ماموستا حسینی بیان کرد: شهید هنیه در این مدت ۱۰ ماه تعداد ۱۱ نفر از اعضای خانواده خود را از دست داد و امروز ما با حسرت و تأسف زیاد شهادت شهید برجسته را تسلیت و تبریک می‌گوئیم.

امام جمعه سروآباد بیان کرد: شهادت مسلمان مایه افتخار و سربلندی است و در اسلام این واژه غیر ممکن است و با بشارتی که پیامبر داده است یهود باید نابود شود و وعده‌ای که باید تحقق یابد تا حکومت صهیونیستی و آدم کش اسرائیل را نابود کند.

ماموستا حسینی بیان کرد: مسلمانان باید تا آزادی فلسطین و قدس شریف و تا رسیدن نابودی رژیم ناپاک اسرائیل این راه را ادامه دهند.

وی عنوان کرد: ترور مجاهد خستگی ناپذیر را محکوم می‌کنیم و ننگ و نفرین ما بر رژیم کودک کش است که باید دولت‌های اسلامی که هم پیمان او هستند و با او مدارا می‌کنند و آمریکای روباه صفت از این ذلت بمیرند.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: امروز حماس و غزه و مردم فلسطین اسلام را زنده نگه داشتند و پرچم دار آن هستند و ما باید با آنها همدردی کنیم با زنان و مردان و پیران و جوانان و کودکان کوچکی که زیر آتش و رگبار همچنان اسلام را سربلند نگه داشتند.

ماموستا حسینی بیان کرد: متأسفانه امروز کشور جولانگاه بی‌دین‌های بی‌نماز شده که جای تأسف است و دیانت را به جا نگذاشتند در حالی که پرچم ۱۴۰۰ هزار ساله اسلام در اهتزاز است اما با دستکاری و توطئه نامسلمان فرزندان ما از دین رویگردان شدند و از تجمع‌های دینی بی زار و فراری که این جای تأسف است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ