ایران جواب قاطعی به اقدام تروریستی صهیونیستها خواهدداد

اقتصاد ایران: گناوه- امام جمعه موقت گناوه گفت: به فرمایش رهبری در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه انتقام سخت اتفاق خواهد افتاد و جواب قاطع این اقدام از سوی جمهوری اسلامی داده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد خرم آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این مراسم نکات بسیار مهم و ارزشمندی بیان فرمودند و از تلاش‌های هیئت دولت به ویژه سرپرست دولت در این مدت و برگزاری خوب انتخابات تقدیر فرمودند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: رهبری در این دیدار فرمودند که در جمهوری اسلامی تاکنون ده‌ها انتخابات صورت گرفته از انتخابات مجلس، ریاست جمهوری، شوراها، مجلس خبرگان قانون اساسی، خبرگان رهبری و همیشه هم همراه با رقابت سالم و با حضور پرانگیزه مردم بوده است.

وی گفت: آنچه در درجه اول اهمیت قرار دارد انگیزه دار بودن مردم است که ما در مرحله دوم انتخابات این امر را شاهد بودیم و خدا را شاکر هستیم که این انتخابات به خوبی برگزار شد.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه رهبری فرمودند «مردم رئیس جمهور شایسته ای را انتخاب کردند» ادامه داد: بیانات رئیس جمهور در روز تنفیذ متقن، عمیق و حاکی از پایبندی به مسائل حقیقی مردم سالاری اسلامی است و همه باید در حد توان خود به رئیس جمهور و دولت کمک کنند تا بتوان این کارهای بزرگ را به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبری در این مراسم گفت: اولین توصیه رهبری این بود که کشور ما کشور بزرگی است و ملت ما ملت بزرگی است، در میان ملت ما کسانی هستند که صاحب فکر، اندیشه و ابتکار، تجربه، آرا جدید هستند و رهبری فرمودند که رئیس جمهور بدون دغدغه جناحی، وزرا و سایر مسئولان را انتخاب کنند و با روحیه جهادی پیش روند.

حجت الاسلام خرم آبادی یادآور شد: روحیه جهادی به معنای خستگی ناپذیری، بی مرد و منت کار کردن و هدف را خدایی قرار دادن است که از ابتدای انقلاب از آن نتیجه گرفته‌ایم و در امیدواریم در این دولت نیز ادامه یابد.

جمهوری اسلامی جواب قاطعی به اقدام تروریستی صهیونیستها خواهدداد

وی با اشاره به اینکه تعامل و هماهنگی ارکان کشور و قوه سه گانه از دیگر توصیه‌های رهبری بود، گفت: رعایت اولویت‌ها یکی از توصیه‌های رهبری در این مراسم بود و فرمودند که اگر چه مسئله فرهنگی امروز مهم است اما مهمترین مسئله، اقتصاد کشور و ارزش پول ملی است و امیدواریم که این مسئله برای دولت مهم و پیگیر حل و این مسائل باشد.

وی با بیان اینکه مسائل سیاست خارجی، توجه به مسئله غزه از دیگر توصیه‌های رهبری در این مراسم بود گفت: امروز مسئله غزه بسیار مهم و یک مسئله جهانی است که از داخل کنگره آمریکا تا سازمان ملل، المپیک پاریس، و همه جای جهان انتشار و گسترش دارد و رژیم منحوس صهیونیستی زشت‌ترین چهره خیانت کار خود را نشان می‌دهد.

وی گفت: امروز بمب‌های سنگین صهیونیست‌ها بر سر انسان‌های بی گناهی ریخته می‌شود که حتی یک گلوله نیز شلیک نکرده‌اند و دنیا باید در برابر این رژیم و جنایت‌های آن باید تصمیم گیری جدی کند و جای تأسف است که تاکنون سازمان ملل برخورد و موضعی نشان نداده است.

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به ترور و شهادت شهید هنیه در تهران و محکوم کردن اقدام صهیونیست‌ها تصریح کرد: اینگونه حوادث بسیار تلخ و سخت است و رهبری نیز فرمودند که رژیم صهیونیستی مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساندند ولی زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت و ما در این حادثه سخت و تلخ که در حریم جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد خونخواهی وی را وظیفه خود می‌دانیم.

حجت الاسلام خرم آبادی ادامه داد: موضع گیری سازمان ملل در این موضوع مناسب نبوده و به جای آنکه این اقدام را محکوم و زیر سوال ببرد ولی متأسفانه هیچ موضع گیری به جا و مناسب اتفاق نیافتاده است.

وی گفت: قطعاً انتقام سخت همانگونه که رهبری فرمودند در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی اتفاق خواهد افتاد و جواب قاطع این اقدام از سوی جمهوری اسلامی داده خواهد شد و شاهد نابودی این رژیم منحوس از روی زمین خواهیم بود.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو از جمله روز بزرگداشت شهدای حرم گفت: همه ما باید قدردان خون مطهر شهدا باشیم و با ولایت محوری و تبعیت پذیری از فرامین ولایت فقیه در راه انقلاب همراه و همگام باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ