اسراییل و هم‎پیمانانش به دنبال تغییر فرهنگ ملت‌ها هستند

اقتصاد ایران: گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه اسراییل و هم پیمانانش به دنبال تغییر فرهنگ ملت‌ها هستند، گفت: آنها سعی دارند ظالم را به جای مظلوم معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان گفت: بامداد چهارشنبه اسماعیل هنیه از رهبران جبهه مقاومت مهمان کشور بود و اسرائیل بر خلاف قوانین بین المللی حریم کشور را شکست و در نیمه شب حمله کرد و این مهمان را به همراه محافظش به شهادت رساند.

نورمفیدی اظهار کرد: اکنون مدت ۱۰ ما است که اسرائیل با تمام توان، امکانات نظامی و دفاعی، اطلاعاتی که داشته در حال جنایت و نسل کشی اما تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده و در واقع اسرائیل شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اکنون مردم دنیا در آمریکا، اروپا، فرانسه، انگلیس علیه اسرائیل در حال شعار هستند و این نشان می‌دهد که اسرائیل نه تنها به اهداف خود دست پیدا نکرده بلکه تمام دنیا بر علیه آن شعار می‌دهند و این نشان می‌دهد رژیم غاصب دچار جنون سیاسی شده است و سعی دارد با تمام اتفاق‌ها خود را پیروزمندانه از این شکست‌ها بیرون بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل با گروه مقاومت در حال مذاکره بودند و اسماعیل هنیه هم مسؤول این مذاکرات بود اما ایشان را به شهادت می‌رسانند و نشان می‌دهد اسرائیل مذاکرات را قبول ندارد و تروری که انجام داده است قطعاً هیچ نفعی برای آن نخواهد داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه اسرائیل و هم پیمانانش به دنبال این هستند فرهنگ ملت‌ها را تغییر دهند، گفت: آنها سعی دارند ظالم را به جای مظلوم معرفی کنند که این اتفاق بدتر از زمان فرعون در حال انجام است.

وی افزود: برخی از تحلیل گران جهانی بر این باورند که اسرائیل می‌خواهد بین ایران و آمریکا جنگ به پا کند و موضوع را طوری دیگر رقم بزند.

نورمفیدی اظهار کرد: همان گونه که گروه مقاومت اعلام کردند که ما انتقام خود را از اسرائیل خواهیم گرفت ایران هم به فرموده مقام معظم رهبری خونخواهی خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ