مردم ایران از اسراییل بابت جنایاتش خونخواهی می کنند

اقتصاد ایران: کرج- امام جمعه کرج گفت: مردم ایران و آزادگان جهان بابت جنایت صهیونیست‌ها از غاصبان قدس سخت‌تر از نوبت‌های قبل خون خواهی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج افزود: در روزهای خیر چند جنایت بزرگ از سوی اسرائیل غاصب انجام شده که در عراق، لبنان و تهران شاهد آن بودیم؛ در ایران شهید «اسماعیل هنیه» و محافظ ایشان را که مهمان ما بودند به شهادت رساند و دل مردم آزاده را جریحه دار کرد اما مردم غیور نیز به نحو احسن مهمان نوازی داشتند و این شهید عزیز را با تشییع باشکوه بدرقه کردند.

امام جمعه کرج افزود: یاوه گویان و منافقان به دنبال اختلاف شیعه و سنی در جریان این ترور کور بودند و حتی دشمنان محور مقاومت دیدند که هرگز توان ایجاد اختلاف را ندارند اما وقتی که رهبر معظم انقلاب شخصاً بر پیکر مطهر این شهید نماز خواندند پیام‌های فراوانی به جهان مخابره شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: از آحاد مردم و شرکت کنندگان در مراسم تشییع «شهید اسماعیل هنیه» قدردانی می‌شود و همه این حرکات اسرائیل حاکی از آن است که همه چیز را از دست داده است.

وی بیان کرد: امروز همه شاهد آن هستند که اسرائیل غاصب وجهه جهانی خود را از دست داده و با نفس مصنوعی آمریکا زنده است؛ بنابراین پشت پرده این جنایات آمریکا است و شعار هر هفته ما مرگ بر آمریکا است.

امام جمعه کرج گفت: دشمنان اسلام در طوفان الاقصی و جبهه مقاومت در یمن و عراق و وعده صادق ضربه‌های بزرگی خوردند اکنون در میدان جنگ در برابر مقاومت کم آورده و مشکلات اقتصادی بسیاری را دارند و مسؤولان نظامی آنان نیز با سرکرده خود اختلاف دارند بنابراین برای ادامه حیات خود به ترور روی آورده‌اند.

وی در ادامه سخنانش که با شعارهای مرگ بر اسرائیل نمازگزاران همراه شد، تاکید کرد: ترور ابتکار جنگی نیست و از خدا می‌خواهیم هرچه زودتر مرگ اسرائیل واقع شود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ایران و آزادگان جهان بابت این جنایت صهیونیست‌ها از غاصبان قدس خون خواهی خواهد شد اما سخت‌تر از نوبت‌های قبل؛ بنابراین می‌خواهیم درس فراموش نشدنی برای مجسمه خباثت اسرائیل باشد.

پاسخ محکم رئیس جمهور به دشمنان

امام جمعه کرج با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در آغاز کار رئیس جمهور جدید گفت: دشمنان شاید خواستند برای روز اول کاری رئیس جمهور کشورمان چالش ایجاد کنند یا هشداری بدهند؛ بحمدالله ایشان پاسخ محکم و به موقعی دادند که جای خوشحالی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرزبا اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور توسط رهبر معظم انقلاب گفت: حل مسائل کشور بدون همکاری مردم و مسؤولان امکان پذیر نیست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: باید همه وارد میدان شویم و به رئیس جمهور کمک کنیم؛ موقعیتی برای مجلس و دولت است تا هر ۲ با اجرای برنامه هفتم توسعه شروع به کار کنند بنابراین بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر دقت و عمل به این برنامه توجه شود.

امام جمعه کرج گفت: هیچ سالی مجلس و دولت با شروع برنامه توسعه همراه نبوده بنابراین براساس برنامه هفتم توسعه حرکت شود؛ دولت و ملت ملتزم به برنامه هفتم توسعه هستند که برطرف کننده مشکلات کشور است و راجع به مسائل جاری کشوری و آنچه پیش می‌آید جای انتقاد سازنده همیشه هست.

جنایات استکبار جهانی به نام حقوق بشر

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: امروز استکبار جهانی به نام حقوق بشر از تروریست دفاع می‌کند و مردم را از اسلام می‌ترساند؛ به کسی که قرآن را بسوزاند و توهین به رسول خدا (ص) کند جایزه می‌دهند در حالی که رعایت حجاب را مانع می‌دانند و مساجد را می‌سوزانند.

وی تاکید کرد: آیا جنایاتی که در کشور اسلامی به ویژه شهادت حدود ۴۰ هزار نفر در غزه به دست جبهه استکباری رخ می‌دهد نقض حقوق بشر نیست؟ ۱۰۰ هزار نفر را در عراق کشتند و می‌بینیم که نرخ ارتکاب جرم در آمریکا از همه کشورها بیشتر است و استکبار جهانی از کودک کشی اسرائیل حمایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز در سراسر دنیا هسته‌هایی برعلیه صهیونیست‌ها شکل گرفته تا اسرائیل را حذف کنند، امروز صدای خرد شدن استخوان‌های اسرائیل به گوش می‌رسد و شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی کامل آن ادامه دارد.

خبرنگاران رسالت خطیر خود را انجام دهند

امام جمعه کرج با گرامیداشت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبر نگار ایرنا و روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران رسالت خطیری را برعهده دارند که با انعکاس به موقع اخبار مانع از سو استفاده می‌شوند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: مشخصه خبرنگار حرفه‌ای آن است که با دقت به موقع انعکاس اخبار را داشته باشد؛ خبرنگار می‌تواند با انعکاس اخبار مسؤولان را متوجه مشکلات کند و امروز با توجه به جنگ شناختی این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: یکی از ابعاد جنگ شناختی آن است که ذائقه سازی برای شخص دارد تا شخص از اعتقادات خود دست بردارد بنابراین باید ترفندها و روش‌های آنها را بلد باشیم.

امام جمعه کرج از تمام خبرنگارانی که با صراحت و به موقع اطلاع رسانی دارند قدردانی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ