تشریح علل اقدام برای کاندیداتوری پست ریاست شورای شهر قم

اقتصاد ایران: قم- «روح اله امراللهی» رییس جدید شورای اسلامی شهر مقدس قم در یادداشتی به علل اقدام برای کاندیداتوری پست ریاست شورا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «روح اله امراللهی» رئیس جدید شورای اسلامی شهر مقدس قم که در روزهای گذشته با برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی شهر قم به ریاست این شورا انتخاب شد در یادداشتی به علل اقدام برای کاندیداتوری پست ریاست شورا پرداخت.

متن این یادداشت که در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته به شرح زیر است:

شهادت امام حسین (ع) و یاران اش و همچنین شهادت شهدا جبهه مقاومت بالخصوص شهید اسماعیل هنیه خدمتتان تسلیت عرض می‌نمایم.

حضور اینجانب روح اله امرالهی در کسوت عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم برای خدمت به مردم و با انگیزه تکمیل سازمان فضایی - کالبدی شهرسازی شهر مقدس بوده است که طی ۲ دوره حضورم این مهم را پیگیری و از شهرداری مطالبه نموده‌ام از تکمیل ۱۳ خیابان رها مانده و احداث تقاطع‌های غیر همسطح مصوب طرح‌های جامع که با عنایت خداوند متعال و همت فرزندان شهر قم بحمدالله انجام شده و تعداد دیگری نیز نیازمند احداث می‌باشد.

قصد نداشتم و ندارم اختلاف نظرهای کوچک فردی در فضای عمومی بیان کنم که هم قابل مقدار نیست و هم خداپسندانه نیست، اما سوالات مکرر مردم شریف که زمان زیادی را از حقیر برای پاسخگویی بصورت تک تک می‌گرفت ناگزیرم کرد که در قالب یک مرقومه خدمتتان عرض کنم، که چرا کاندیدا ریاست شورا شدید؟ چرا با شورای هماهنگی هماهنگ نبودید؟ و...

اولاً مگر کاندیدای ریاست شورای شهر در سال ۱۴۰۳ در لیست مورد حمایت سال ۱۴۰۰ بود یا احزاب و یا نمایندگان محترم شورای هماهنگی طی ۳ سال گذشته تغییر نکرده‌اند بزرگان قابل احترامی با نیت خدمت هستند، بزرگانی با نیت خدمت اضافه شدند عزیزانی هم به دلایل مختلف جدا شده‌اند که قاعدتاً نظرات تغییر می‌کند و این طبیعی است، جا دارد همین جا یادی کنم از مرحوم مفسر قرآن کریم آیت الله آشتیانی که امروز در کنار مانیست یادش گرامی و راهش پر رهرو باد و آنچه مهم است خدمت به مردم و رضای الهی است.

با توجه به پیش بینی جایگاه مأموریت در قانون سوالات حوزه شهری را با جناب آقای مسگری سخنگو شورای اسلامی شهر مقدس قم مطرح بفرمائید ایشان با توجه به جایگاه قانونی جمع بندی نظرات شورای اسلامی شهر را بیان می‌دارند.

در پایان لازم می دانم از دغدغه مندی مردم شریف و انقلابی قم تشکر و قدردانی نمایم و ملتمس دعای خیرتان هستم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ