اقدام به جا و به موقع شورای هماهنگی تحسین‌برانگیز است

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اقدام به جا و به موقع شورای هماهنگی در برگزاری برنامه‌ها و گرامیداشت‌های ملی و مذهبی قابل تحسین بوده و شایسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری پیش از خطبه‌های نماز جمعه در گرامیداشت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بین نمازگزاران اردبیلی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برای هماهنگی بیشتر در برگزاری آئین‌ها و مراسم های ملی و مذهبی شاهد شکل‌گیری این شورا بودیم که در این سال‌ها توانسته در مناسبت‌های مختلف هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری باشکوه، شایسته و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی به ویژه در سال‌های اخیر در کنار برگزاری آبرومند و شایسته مناسبت‌های مهم همچون دهه فجر، ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۱۳ آبان و ۹ دی سعی کرده تا در قالب تجمعات مردمی حمایت و همراهی مردم کشورمان ایران و استان اردبیل را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر آزادی‌خواهان جهان نشان دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری این برنامه‌ها نیازمند هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه‌ها است که شایسته است از دستگاه‌های عضو این شورا و اقدامات به جا و به موقع و برنامه‌ریزی‌های درست در این راستا قدردانی و سپاس خود را اعلام کنیم.

حجت‌الاسلام باقری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا در کنار پاسداشت و نکوداشت آئین‌های ملی و مذهبی زمینه همدلی امت اسلامی را فراهم کرده و در قالب این رویدادها به وحدت و همگرایی بیشتر امت اسلامی و مسلمانان کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در استان بر این بوده تا با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و گاه به صورت اورژانسی هماهنگی‌های لازم را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهیم تا تجمعات و راهپیمایی‌های باشکوهی شکل گرفته و نمایشی از عزت و عظمت امت اسلامی در تقویت ارکان نظام اسلامی و جامعه ارزشی و دینی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: همچنان این شورا تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و پیشنهادات مردمی زمینه برگزاری بهتر و پرشورتر این آئین‌ها و برنامه‌ها را فراهم کند که در این راستا قطعاً رفع نقاط کاستی مد نظر بوده تا ما در مسیر تحول و حرکت‌های شایسته‌تر گام‌های جدی‌تری را برداریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ