آمریکا پدر تروریسم در جهان است

اقتصاد ایران: مشگین شهر - امام جمعه مشگین شهر گفت:پدر تروریست عالم و ترور جهان آمریکاست که پشت رژیم صهیونیسم با تمام توان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین شهر محکومیت شهادت «اسماعیل هنیه» در جمع نمازگزاران مشگین شهر اظهار کرد: حادثه تلخ ترور رئیس دفتر حماس «اسماعیل هنیه» تمام مسلمانان جهان را عزادار کرد «اسماعیل هنیه» بصیر ترین شخصیت در جبهه مقاومت است که این شخصیت را از دست دادیم.

وی افزود: شک نکنید ترور نشانه قدرت نیست نشانه ضعف در میدان است و میدان خالی نخواهد ماند رژیم صهیونیستی در جریان غزه به بن بست رسیده است و برای رهایی از بن بست دست به جنایت می‌زند.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی افزود: رژیم جعلی تروریستی که به هیچ قوانین بین المللی پایبند نیست و هیچ خط قرمزی را قبول ندارد و بی مسئولیت ترین رژیم جعلی است و هر جنایتی می‌خواهد انجام می‌دهد و هیچ راه اصلاح و صلاحی را قبول نمی‌کند.

وی بیان کرد: پدر تروریست عالم و ترور جهان آمریکاست که پشت این رژیم صهیونیسم با تمام توان قرار گرفته است و دشمن اصلی و کسی که پشت تمام ترورها ایستاده است آمریکا است و تا زمانی که ملت ایران اسلامی و محور مقاومت قدس را به عنوان قبله اول مسلمین و محور اول قرار می‌دهد این شیطنت‌ها ادامه خواهد یافت و به جایی نخواهند رسید.

حجت الاسلام باوقار گفت: در کشور شاهد خود تحقیری هستیم باید مواظب باشیم، تخریب نیروهای مسلح کشور خواست رژیم صهیونیسم است و حافظان امنیت خطر جدی برای رژیم صهیونیست است که دقیقاً در راستای رژیم صهیونیست تعریف شده است و باور داشته باشیم به حافظان و نیروهای مسلح که در وعده صادق با یک عملیات ترکیبی انتقام گرفتیم و اینجا هم نه با شتاب زدگی بلکه با تدبیر و بصیرت عمل خواهیم کرد و تیر خلاص برای نابودی رژیم سفاک صهیونیستی خواهیم کشید.

وی با اشاره به دولت چهاردهم افزود: دولت چهاردهم در حالی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی داشت برای اولین بار نرخ بیکاری ۸ درصدی را تجربه کردیم و رهبر حکیم و فرزانه به رئیس جمهور تاکید کردند که بهبود شاخص‌های اقتصادی به ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم از اولویت اصلی در دولت چهاردهم باشد.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به ارزش پول کشور تاکید کرد: چیزی که ارزش پول کشورمان را بالا خواهد برد تقویت توان تولید داخلی و افزایش کیفیت تولیدات داخلی و بهبود فضای کسب و کار و کنترل تورم و کاهش کسری تراز تجاری است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته دشمن اغتشاشاتی را طراحی کرد که ارزش پول کشور پایین بیاید و سرمایه گذار ها از کشور خارج شوند بر اساس اطلاعاتی که مرکز آمار به دست آمده است سهم تولید ناخالص از ۱۹.۶ به ۲۲.۲ درصد رسیده است و جامعه رو به رشد اقتصادی می‌رود و مساله معیشت مردم درست شود.

امام جمعه مشگین شهر راهبرد رهبر حکیم انقلاب اسلامی را که در تمام دولت‌ها حمایت همه جانبه از دولت دانست و افزود: حمایت از دولتی که به صورت جدی شروع خواهد شد و تعامل مجلس و دولت را شاهد خواهیم بود و با وزیران و انسان‌های کارآمد و شاهد اعتلای کشور و حل معضلات اقتصادی خواهیم بود.

وی اشاره به اهل بیت سیدالشهدا کرد و گفت: اهل بیت عقل قرآن و قرین قرآن است هدایت کامل و نجات از ذلالت در پیروی از قرآن و اهل بیت است و هیچ انحرافی در قرآن نیست در خصوص سید الشهدا هم کوچک‌ترین انحرافی از حق به طرف باطل نیست و مظهر حق است سیدالشهدا به تمام بشریت تعلق دارد و تمام تقوا این است که چیزی را که نمی‌دانی یاد بگیر و چیزی را که می‌دانی به آن عمل کن.

وی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تصریح کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ