دشمن با ترور «اسماعیل هنیه» سعی در کاهش اثرگذاری حماس دارد

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه بنیان رژیم غاصب صهیونیستی از روز نخست بر اساس ترور بوده است گفت: دشمن با ترور «اسماعیل هنیه» سعی در کاهش اثرگذاری حماس دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران اظهار کرد: با شهادت ایشان وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر شد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند با شهادت اسماعیل هنیه خشم امت اسلام و جبهه مقاومت بیشتر از قبل خواهد کرد و این خشم مقدس مقاومت و پایداری را برای آزادی قدس شریف مقاوم‌تر می‌کند.

امام جمعه بندرعباس افزود: دشمن با ترور مرد جبهه مقاومت، شهید «اسماعیل هنیه» سعی دارد اثرگذاری حماس را کاهش دهد اما باید بداند با این اقدام جنایت‌کارانه چهره پلید و منفور خود را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان درباره شهادت شهید هنیه گفت: رژیم صهیونیستی اکنون بخندد و شیرینی پخش کند اما بداند به زودی ما شاهد گریه‌ها و نابودی آنان خواهیم بود.

وی افزود: همینطور که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری جهان اسلام شد شهادت اسماعیل هنیه نیز موجب تقویت روحیه جبهه مقاومت می‌شود.

خطیب جمعه بندرعباس در بخشی دیگر از سخنان خود به کنترل جمعیت در رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۶ جمعیت کشور با طرح‌ها و راهکارهای مختلف زیر نظر استکبار جهانی کاهش یافت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: دشمنان از ترس افزایش و بازسازی جمعیت با چندین راه برای کنترل جمعیت در کشور اقدام کردند که با تدابیر رهبر معظم انقلاب این راه متوقف شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ