خروش استان تهران در اعتراض به ترور شهید «اسماعیل هنیه»

اقتصاد ایران: تهران- راهپیمایی مردم استان تهران در اعتراض به ترور شهید «اسماعیل هنیه» با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف این استان با حضور خانواده ها برگزار شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی در اعتراض به ترور شهید «اسماعیل هنیه» با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان، هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و… در بسیاری از نقاط استان تهران برگزار شد.

تظاهرات امروز ورامینی‌ها به دلیل انجام به شهادت رسیدن شهید هنیه در تهران و خاک میهن عزیزمان حال و هوای خاصی داشت و خروش مردم در ورامین برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت رژیم تروریست صهیونیستی در به شهادت رساندن رئیس جبهه مقاومت فلسطین بسیار پرشور برگزار شد.

مردم ورامین به عنوان وارثان قیام آزادیخواهانه ۱۵ خرداد در محکومیت حادثه تروریستی رژیم صهیونسیتی در ترور شهید اسماعیل هنیه به خیابان‌ها آمدند و شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

در پردیس نیز نمازگزاران این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، هرگونه اقدامات تروریستی از جمله ترور مجاهد خستگی ناپذیر محور مقاومت، شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

جمعیت بسیار زیادی در مسیر راهپیمایی در پردیس حضور داشتند و مردم مؤمن و متدین این شهرستان فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و.... سر دادند.

یکی از جوانان حاضران در راهپیمایی پردیس ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه به خبرنگار مهر گفت: این جنایت حتماً پاسخ کوبنده ای برای صهیونیست‌ها به همراه خواهد داشت و آنها از کرده خود پشیمان خواهند شد.

وی که محمد نام داشت، افزود: ملت ایران و ما مردم پردیس همواره در کنار مردم مظلوم بی دفاع و شجاع غزه و فلسطین هستیم و پوش به فرمان رهبریم، تا از آرمان مقاومت دفاع کرده و به صهیونیست‌ها می گویم «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش صهیون نتواند که جوابم دهد.»

مردم پاکدشت در جنوب شرق تهران نیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران فریاد سر دادند و این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کردند.

بسیاری از مردم پاکدشت به صورت خانوادگی در راهپیمایی حضور یافته بودند و در میان جمعیت کودکان، نوجوانان و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های بسیاری حضور داشتند.

این گزارش تکمیل می شود…

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ