برای خونخواهی از اسراییل نباید کوتاهی کنیم

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه موقت قزوین گفت: نباید برای خونخواهی شهید هنیه که در تهران به شهادت رسید کوتاهی کنیم و فرموده قرآن است که در پیگیری و مجازات سخت سستی نکنید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی خضری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: در حوادث بعضی‌ها ناامید می‌شوند و صحنه را رها می‌کنند و بعضی‌ها ظرفیت میدان جهاد را ندارند چراکه همیشه دوست دارند پیروزی باشد در حالی که یکی از مختصات میدان مبارزه آن است که یک موقع پیروز هستی و یک موقع ضربه می خوری و همانطور که شما قدرت دارید دشمن شما هم قدرت دارد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: نسل اول و دوم انقلاب اتفاقات و ترور شخصیت‌های بزرگ را لمس کردند اما این دست اتفاقات برای نسل جدید ناملموس است.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه برخی‌ها در جنگ ظرفیت مبارزه و درگیری را ندارند و به خودی حمله می‌کنند، تاکید کرد: طبیعتاً دشمن در برابر عملیات وعده صادق که مایه آبروریزی او بود سکوت نمی‌کند.

وی ادامه داد: آن‌هایی که خود تحقیری می‌کنند و می‌گویند قدرت امنیتی ما ضعیف است، مصاحبه مسؤول نظامی اطلاعات اسرائیل را مطالعه کنند که می‌گوید ایران در طول سال‌های گذشته امروز در بهترین و قدرتمندترین شرایط امنیتی خود قرار دارد.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه ما در وضعیت جنگی به سر می بریم و جبهه مقاومت در حال جنگ است، تصریح کرد: در حالی که سخنگوی ارتش اسرائیل اعتراف می‌کند که ایران قدرت این را دارد که خاورمیانه را به آتش بکشد برخی‌ها در داخل خود تحقیری می‌کنند.

وی ادامه داد: نباید برای خونخواهی شهید هنیه که در تهران به شهادت رسید کوتاهی کنیم و فرموده قرآن است که در پیگیری و مجازات سخت سستی نکنید.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به پیام مقتدرانه رئیس جمهور پس از شهادت اسماعیل هنیه گفت: همه باید به دولت کمک کنیم تا در مسیر پیش رو از گردنه‌های سخت عبور کند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در تاریخ اسرائیل بدون مثل و مانند بود، ادامه داد: این اتفاق در طول تاریخ اسرائیل انجام نشده بود و توانستیم ترس و رعب را در دل دشمنان اسلام بیاندازیم.

حجت الاسلام خضری در پایان با بیان اینکه ترور روش ناجوانمردانه اسرائیل است، عنوان کرد: اسماعیل هنیه عمر خود را در مجاهدت‌ها و سنگرها طی کرده است و ترور ایشان را به اسرائیل تنزل ندهیم بلکه دشمن اصلی آمریکا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ