اسراییل منتظر «وعده صادق» ایران/ تهران سکوت نمی‌کند

اقتصاد ایران: مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر ضمن محکومیت جنایت اسراییل در ترور شهید هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: رژیم صهیونیستی منتظر وعده صادق دیگری از سوی ایران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در مصلای این شهر ضمن اشاره به شهادت هنیه، تاکید کرد: ایشان در دیدار با رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مراتب قدردانی مردم فلسطین از مواضع ایران در حمایت از آنان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شهید هنیه مهمان ایران بود اما خبر شهادت ایشان همه را سوگوار کرد، افزود: شهید هنیه شخصیتی بزرگ و تربیت یافته مکتب سردار شهید سلیمانی بود، شهیدی که خودش تربیت شده مکتب امام راحل (ره) بود و دنبال شهادت می‌گشت.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه شهید هنیه شخصیت کم نظیری بود، تاکید کرد: ۸۰ نفر از وابستگان هنیه به شهادت رسیدند و ایشان هم پدر سه شهید، هم پدر بزرگ شهید و هم عمو و دایی شهید بود و بسیاری از اعضای خانواده اش در راه مبارزه به شهادت رسیدند تا در نهایت خودش به عنوان هشتاد و یکمین نفر شهد نوشین شهادت را نوشید و به آرزوی خودش رسید.

بارانی با بیان اینکه شهادت شهید هنیه مصیبت بزرگی برای مردم فلسطین است، گفت: شهید هنیه برای آزادی فلسطین بسیار تلاش می‌کرد و در راه جلب حمایت‌های کشورهای دیگر از فلسطین با سفرهای پرشمار، با رهبران کشورهای اسلامی دیدار می‌کرد و دست از تلاش برنمی داشت.

وی با بیان اینکه طبق قوانین بین‌المللی هر کشوری دارای تمامیت ارضی بوده و استقلال و تمامیت هر کشور می‌بایست گرامی داشته شود در نتیجه هر کشوری، این استقلال و امنیت کشور دیگر را خدشه دار کند، خلاف قوانین عمل کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی خط قرمز ایران اسلامی را عبور کرد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند که دوران بزن و در رو تمام شده است، بیان داشت: اسرائیل باید بداند که تهران در برابر این جنایت هولناک سکوت نخواهد کرد و این خون ریزی بی جواب نمی‌ماند.

بارانی با اشاره به اینکه اسرائیل از امروز باید منتظر وعده صادق دوم باشد، تاکید کرد: این روزها فرودگاه‌های اسرائیل مملو از ازدحام جمعیتی است که قصد ترک کشور را دارند و این نشان از هراس آنان دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ