شهادت «اسماعیل هنیه» اتحاد و وحدت جبهه مقاومت را تقویت کرد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: با شهادت «هنیه» اتحاد و وحدت جبهه مقاومت تقویت شده است و جبهه مقاومت فراموش نمی‌شود و دشمنان بدانند که پاسخ سختی خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت در جمع نمازگزاران شهرستان بروجرد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم و رهبری امام راحل برای برقراری اسلام پیروز شد؛ اما دشمنان، این انقلاب از ۴۵ سال گذشته همچنان درگیر جنگ کرده‌اند و گاهی جنگ ترکیبی بسیار سخت ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این ترکیبی سیاسی اقتصادی همراه با ترور و جنگ مجازی، خبرهای جعلی و دیپلماتیک، مداخله در انتخابات، برهم‌زدن اجتماعات و تحریم و تهاجم فرهنگی دیگر عناوینی از جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است؛ اما این ملت روزبه‌روز مسیر پیشرفت و توسعه را دنبال کرد.

رشد و پیشرفت همه‌جانبه جوانان این ملت باعث ناراحتی دشمنان است

استاندار لرستان با بیان اینکه هدف دشمنان از فتنه آفرینی سال‌های گذشته علیه ملت ایران و انقلاب ازبین‌بردن قدرت جمهوری اسلامی است افزود: همگان می‌دانند که قدرت این نظام مقدس به‌سادگی از بین نمی‌رود؛ چراکه بزرگ‌ترین قدرت جمهوری انسجام و همدلی ملت است.

استاندار لرستان اظهار داشت: توانایی رشد و پیشرفت همه‌جانبه جوانان این ملت باعث ناراحتی دشمنان است و می‌خواهند مانع الهام‌بخشی ایران اسلامی در جامعه بین‌المللی باشند؛ اما امروز جوان‌های آمریکایی و دیگر کشورها به مقام معظم رهبری نامه می‌فرستند.

شفقت، ادامه داد: استقلال و آزادی ملت و جوانان ایران اسلامی و ایجاد حکومت مستقل و آزاد فلسطین در حال شکل‌گیری و اسرائیل غاصب در حال ازبین‌رفتن است؛ بنابراین آنها در حال تلاش برای حفظ خود هستند.

وی گفت: مسیر موفقیت آنها ناامید کردن، ایجاد یاس و جلوگیری از حرکت تحولی مردم، جوانان، دانشمندان و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی است.

استاندار لرستان، افزود: آنها می‌خواهند ارتباط بین‌المللی ما را ضعیف کنند و اجازه ندهند که در سطح دنیا پایدار و تأثیرگذار بمانیم تا آزادی بشریت و پیام پیامبران را به خلق خدا برسانیم.

شهادت «هنیه» اتحاد و وحدت جبهه مقاومت تقویت شده است

شفقت، بیان داشت: اتحاد و پیشرفت مردم ایران، پیوستن جوامع بشری به این ملت، به‌هم‌ریختن هیمنه استکبار و ازبین‌رفتن فرزند ناخلف آنها باعث شده است دست به هر اقدام غیرقانونی بزنند و شخصیتی مانند شهید اسماعیل هنیه را ترور کنند.

وی ادامه داد: کام ملت ایران را در زمانی که شهد شیرین حضور مفتخرانه را در انتخابات می‌چشند و در حال انجام مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری هستند تلخ می‌کنند و با ترور شهید «اسماعیل هنیه» تمام مقررات جامعه جهانی را زیر پا می‌گذارند.

استاندار لرستان، عنوان کرد: آنها با این شیوه می‌خواهند ارتباطات ما را قطع کنند و مانع پیروزی جبهه مقاومت شوند.

شفقت، افزود: با شهادت شهید «هنیه» اتحاد و وحدت جبهه مقاومت تقویت شده است و جبهه مقاومت فراموش نمی‌شود و دشمنان بدانند که پاسخ سختی خواهند گرفت.

وی ادامه داد: خشم ملت مسلمان و جبهه مقاومت بر آنها فرود خواهد آمد.

استاندار لرستان، گفت: شهرستان بروجرد پر از مفاخر علم و ادب و دین است و شخصیت‌های بسیار زیادی در این شهرستان به اسلام و بشریت خدمت کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ