اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است/منتظر پاسخی دندان‌شکن هستیم

اقتصاد ایران: ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ترور شهید هنیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به استیصال رسیده و اضمحلال این رژیم جعلی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران، بیان کرد: ترور شهید هنیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به استیصال رسیده و اضمحلال این رژیم جعلی نزدیک است. کمک‌های غرب و آمریکا به رژیم صهیونیستی باعث شده است که تاکنون این رژیم به حیات خود ادامه دهد، وگرنه سال‌ها قبل نابود شده بود.

امام جمعه ارومیه گفت: شهادت هنیه در حریم و خاک ایران باعث شد ما خونخواه‌تر نسبت به این حرکت ناجوانمردانه باشیم. منتظریم پاسخی دندان‌شکن به این جنایت داده شود تا زمینه اضمحلال رژیم صهیونیستی زودتر فراهم شود.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه با اشاره به میزبانی این استان از زائران اربعین در مرز تمرچین، ادامه داد: امسال نیز میزبان زائران اباعبدالله حسین (ع) هستیم. در این راستا همه در برپایی و کمک به موکب‌ها کمک کنند تا از مسافران عبوری از مرز تمرچین، بهترین پذیرایی انجام شود.

وی با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با امنیت، رقابت و با سلامت کامل برگزار شد، افزود: کشور در دوران پیش از انتخابات، با درایت رهبری با آرامش اداره شد که مایه مباهات و افتخار است. مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب نیز برگزار شد که وجود این امنیت و آرامش در کشور را باید شکرگزار باشیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه تاکید کرد: تضعیف و تخریب رئیس جمهور جایز نیست و همه باید در اداره کشور به رئیس جمهور کمک کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ