رژیم صهیونیستی به وحشت افتاده است

اقتصاد ایران: اردستان- امام‌جمعه اردستان گفت: رژیم صهیونیستی به وحشت افتاده است و انتقام از سوی عراق، یمن، سوریه و ایران گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: در سبک زندگی دینی نوع تعامل و برخورد ما با دیگر افراد جامعه مشخص می‌شود یکی از گروه‌های مطرح در جامعه فقرا و نیازمندان هستند، جامعه یک طبقه نخواهیم داشت ممکن است شکاف طبقاتی کمتر شود اما محو نخواهد شد.

وی افزود: در جامعه‌ای که فقیر وجود دارد راهکار قرآن این است که زکات پرداخت شود برای اینکه نیازمندان به نوایی برسند واجب شده که افراد بخشی از درآمد خود را به نیازمندان بپردازد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: فضیلت‌های بسیاری برای زکات وجود دارد که خشنودی خداوند را دنبال دارد و باعث افزایش طول عمر و آمرزش گناهان می‌شود.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: شهادت امام حسن مجتبی، امام رضا و وجود اربعین در ماه صفر است که بار غم دارد و کارهای دارای سرور و خوشحالی در این ماه انجام نمی‌شود، صدقه دادن توصیه شده است و باعث دفع بلا می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رویداد این روزها، آغاز به کار رئیس جمهور دولت چهاردهم با مراسم تنفیذ توسط رهبر انقلاب و سپس دو روز بعد مراسم تحلیف با شکوه خاصی برگزار شد که نشان از جایگاه خاص جمهوری اسلامی در دنیا دارد و از ۸۴ کشور ۱۱۰ هیأت سیاسی در کشور حضور داشتند.

امام جمعه اردستان بیان کرد: حادثه تلخ این بود که صهیونیست‌های تروریست مهمان عزیز ایران را در خانه به شهادت رساندند که این بسیار دردناک بود، اسماعیل هنیه مردی دانشمند، اهل فضل و رئیس حماس بود که بسیاری از بستگان خود را در این راه از دست داد، دشمن چندین بار قصد ترور وی را داشت.

دهشیری یادآور شد: رهبر انقلاب بر پیکر این شهید بزرگوار نماز خواند که در دنیا ماندگار شد، پیوند عمیق میان تشیع و تسنن را باید در این‌ها دید، موجی در تشییع پیکر این شهید در کشور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به وحشت افتاده است، ادامه داد: انتقامی از سوی عراق، یمن، سوریه و ایران گرفته خواهد شد و خواهند فهمید که ایران پای حرف خود است و ضربه خواهد زد، خون شهید هرگز هدر نمی‌رود، پیوسته خواهد جوشید و ظلم و ظالم از بین خواهد رفت.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: هفته جهانی شیرمادر است، جامعه رو به پیری رفته و ازدواج کم صورت می‌گیرد باید این موارد مورد توجه قرار گیرد، هیچ غذایی همچون شیر مادر برای فرزند مؤثر نیست که تمام ویتامین‌های مورد نیاز برای نوزاد را دارد و آغوش و احساس مادر را نیز خواهد داشت.

دهشیری تصریح کرد: ۱۷ مرداد روز شهادت شهید محمود صارمی است که در افغانستان به دست طالبان اول به شهادت رسید، روز خبرنگار نامیده شده اگر اینها نبودند قضایای غزه اینقدر برای مردم ملموس نبود که در این ایام در فلسطین ۱۶۲ خبرنگار به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید خبرها را دقیق، صریح و صحیح به مردم برسانند، خبرنگاران می‌توانند متمم کارهای امامان جمعه باشند و خبر به امام جمعه هم می‌رسانند، اگر تعامل مثبت بین خبرنگار و مسئولان برقرار باشد مشکلات حل خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ