رییس جمهور کابینه انقلابی به مجلس معرفی کند

اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه موقت ایلام گفت: رییس جمهور کابینه انقلابی به مجلس معرفی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت: بیانات رئیس جمهور در مراسم تحلیف قاطع و شفاف و برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری بود و الحمدالله خوب درخشیدند و واقعاً سنگ تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری هم در حوزه سیاست خارجی به آن توجه دارند اولویت به همسایگان در ارتباط با آنها بود.

امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد: ایشان فرمودند با کشورهای اروپایی به خاطر عملکردشان چون با ما بد عمل کردند و مردم ذائقه تلخی از آنها دارند، ما آنها را اولویت خود قرار نمی‌دهیم البته اگر از این خباثت دست بردارند و در مسیر انسانیت قرار بگیرند ما هم می‌توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

حجت الاسلام مرادبیگی بیان کرد: کشورهایی که در زمان سختی همراه ما بودند این را به عنوان یک اولویت باید در ارتباطات در نظر گرفته شود که فرمایشات مقام معظم رهبری در این جهت مبسوط بود.

وی افزود: بیانات رئیس جمهور که در محضر رهبری داشتند بحث از اتحاد و همدلی و وحدت و حل مشکلات بود و همه ما باید وحدت و اتحاد را حفظ کنیم چرا که موفقیت و پیشرفت ایشان موفقیت و پیشرفت نظام است.

امام جمعه موقت ایلام عنوان کرد: بیاناتی که رئیس جمهور در مراسم تحلیف داشتند و نماینده قریب به هشتاد کشور دنیا در آن حضور داشتند، یک بیانات قاطع و شفاف و برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری داشتند و الحمدالله خوب درخشیدند و مطالب خوبی گفتند و واقعاً هم سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام مرادبیگی اضافه کرد: دنیای اسلام امیدوار شد چرا که دشمنان خیلی تبلیغات مسمومی کردند که این دولت جدید با مقاومت نخواهد بود و مقاومت تضعیف خواهد شد و ما می‌توانیم قدرت از دست رفته را برگردانیم و می‌توانیم آن حرکت‌های استعماری خود در منطقه را توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: بیانات شفاف و قاطع رئیس جمهور آنها را ناامید کرد که ما از ایشان خیلی تشکر می‌کنیم، از این مواضع انقلابی که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که رئیس جمهور هم بارها اعلام کردند کار من اجرای سیاست‌های راهبردی مقام معظم رهبری است که انصافاً در اینجا هم خوب درخشیدند که ما در عمل هم می‌خواهیم که هم اینگونه باشد که همینطور هم است.

امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد: رئیس جمهور کابینه‌ای که انتخاب می‌کند کابینه‌ای باشد که انقلابی باشد، زاویه با نظام نداشته باشند و غرب پرست نیز نباشند و کابینه باید بر این اساس شکل بگیرد که انتظار ما هم این است، نیروهای جهادی و جوان سر کار بیایند و بتوانند کارها را بر عهده بگیرند و به سرعت کارها را انجام دهند و این انتظار ما از رئیس جمهور است.

وی گفت: در دولت‌های مختلف اقدامات زیادی برای استان انجام گرفته اما ما عقب ماندگی‌هایی هم داریم مخصوصاً در دولت شهید رئیسی حرکات زیادی برای استان شد اما کاستی‌هایی هم داریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ