فصیحی: رقابت فوق‌العاده‌ای داشتم/ از عملکردم راضی هستم

اقتصاد ایران: ملی پوش دوومیدانی ایران پس از انجام رقابت خود در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر بازی های المپیک گفت: رقابت فوق العاده ای داشتم و از عملکرد خود خیلی راضی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، فرزانه فصیحی امروز جمعه ۱۲ مرداد در مرحله مقدماتی رقابت های ۱۰۰ متر به رقابت با هشت دونده دیگر پرداخت و در پایان با قرار گرفتن در جایگاه هفتم این گروه نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

فصیحی پس از این رقابت به خبرنگاران گفت: رقابت فوق العاده ای داشتم و از عملکرد خودم راضی هستم.

وی افزود: دو نفر از دونده هایی که در گروه من حضور داشتند مدعی قهرمانی و کسب مدال هستند. ضمن این که داور در خط استارت چند بار تمرکز ما را بهم زد که روی عملکرد سه نفر دیگر هم تاثیرگذار بود.

دونده ملی پوش کشورمان در مورد این که در ۵۰ متر اول از حریفان پیش بود اما در نهایت عقب افتاد گفت: به هر حال حریفان من جزو مدعیان قهرمانی بودند و در مترهای پایانی عملکرد بهتری داشتند.

فصیحی در مورد مشکلی که چند هفته پیش برای کمرش ایجاد شده بود نیز گفت: بله مشکل دیسک کمر داشتم اما تلاش کردم هر طور شده سهمیه را برای ایران بگیرم. این سهمیه را با تلاش خودم گرفتم و اگر من نمی آمدم این سهمیه را به کسی نمی دادند.

وی در مورد استفاده از تجربه دوره گذشته حضورش در المپیک نیز گفت: در دوره قبل روی هوا و در فضا بودم و اما در این دوره پخته تر عمل کردم و حواسم بیشتر جمع بود. از عملکردم در این دوره راضی هستم. همین که اینجا بودم برایم برد بود.

فصیحی با اشاره به سدشکنی که برای حضور بانوان دوومیدانی در المپیک داشته است گفت: من قدم های اول را برداشتم و امیدوارم دختران نسل بعد بتوانند این مسیر را ادامه دهند.

ملی پوش دوومیدانی ایران تغییرات پرتعداد در مدیریت فدراسیون را روی عملکرد ورزشکاران موثر دانست و گفت: این تغییرات به ورزشکاران این رشته لطمه زد و اگر کسی قرار باشد دوومیدانی را از این وضعیت خارج کند احسان حدادی است که امیدوارم در ریاستش موفق باشد.

فصیحی با تاکید دوباره بر این که از عملکردش در المپیک پاریس راضی هست، در مورد این که المپیک بعدی را هم حضور خواهد داشت گفت: اگر مردم بخواهند و حمایت شوم حتما حضور خواهم داشت. من برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کرده ام و سختی های زیادی را متحمل شدم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم و در دوره بعد هم باشم.

فرزانه فصیحی در پایان گفت: در چند سال اخیر با تلاش خودم و سختی هایی که کشیدم رکوردهای خوبی را به جا گذاشتم و امیدوارم بتوانم با ادامه این روند شرایط بهتری را برای خودم رقم بزنم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ