روزگار سختی برای رژیم صهیونیستی فرا می‌رسد

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه جم گفت: روزگار سختی برای رژیم صهیونیستی فرا می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: با خون این شهید قطعاً فتح الباب جدیدی در جبهه مقاومت شاهد خواهیم بود و نابودی اسرائیل زودتر محقق خواهد شد و باز شدن دروازه پر خیر برکت بر مجاهدین از ثمرات خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با اقتدار و انسجام بیشتری مسیر روشن خود را ادامه خواهد داد اضافه کرد: حیات رژیم کودک کش صهیونیستی به جنایت و کشتار و جنگ است و به فضل الهی این حیات رو به موت و نابودی است.

امام جمعه جم تصریح کرد: ما ضمن محکومیت این جنایت آن هم در کشور ما به زودی به فضل الهی اقدامی سخت جهت خونخواهی مهمانمان خواهیم داشت نه انتقام خون‌خواهی. انتقام تنبیه است و خونخواهی اقدام تا هلاکت و نابودی عاملان ترور و جنایت است.

وی ادامه داد: روزگار سختی بر رژیم صهیونیستی به تعبیر سید مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله خواهد رسید. شهید اسماعیل عبدالسلام احمد هنیه مردی صبور و مقاوم بود و او کسی بود که با خبر شهادت شش شهید پسر و نوه‌هایش خم به ابرو نیاورد.

محمدی بیان کرد: شهید هنیه شجاع در تشییع شهید سلیمانی شرکت کرد و سخنرانی مهم و مؤثری کرد. از او با عنوان «شهید القدس» یاد کرد و بعد از رژیم صهیونیستی ورود ایشان را به فلسطین مانع شد. او ۵ سال آخر عمر شریفش در میان قطر و ترکیه و لبنان، آواره شد؛ درست مثل هموطنانش، هرگز دیگر پا به خاک وطن نگذاشت.

وی تاکید کرد: از مواضع قاطع رئیس جمهور در بحث فلسطین و محور مقاومت تجلیل و تقدیر می‌کنیم این باعث خشم رژیم کودک کش صهیونیستی شد. از همه شمال مردم شهرستان و مسئولین برای تجمع باشکوه دیشب و مراسم قبل نماز جمعه و راهپیمایی امروز در گرمای طاقت فرسا تشکر می‌کنیم.

امام جمعه جم اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم را برشمرد و افزود: بهبود شاخص‌های اقتصادی به‌ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم با تاکید رهبر معظم انقلاب اولویت کشور است.

وی باین کرد: ارزش پول ملی متأثر از عوامل تقویت توان تولید داخلی، افزایش کیفیت کالاهای تولید داخلی، بهبود فضای کسب و کار، کنترل نرخ تورم و کاهش کسری تراز تجاری کشور است.

محمدی با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر بویژه خبرنگاران شهرستان جم تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: تسلط به دانش خبر، انتقال اطلاعات جامعه ساز به مردم، آگاه‌سازی مردم از عملکرد مسئولین موفق، بیان استعدادهای شهرستان، بلندگوی مطالبات مردم، می‌تواند زمینه ساز توسعه همه جانبه باشد که رسالت خبرنگاران از این رو جایگاه این عزیزان مهم و حساس است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ