تیم اقتصادی دولت از افراد دلسوز و با برنامه و جهادی تشکیل شود

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: تیم اقتصادی دولت از میان افراد صاحب نظر، دلسوز، با برنامه و جهادی انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه خورموج اظهار کرد: موفقیت‌های ظاهری دشمنان اسلام هرگز به معنای شکست و عاجز شدن امت اسلام نیست قطعاً پیروزی نهایی با مؤمنان است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم مدافع حرم بیان کرد: به لطف الهی راه پرافتخار شهدای مدافع حرم و مدافعان الاقصی تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

امام جمعه دشتی بیان کرد: ترورهای ناجوانمردانه نشانه قدرت نیست بلکه برعکس در همه دنیا این رفتارها را نشانه ضعف و واماندگی استیصال می‌دانند. معنایش این است که رژیم صهیونیستی به نقطه پایان نزدیک شده، و از سر دستپاچگی و واماندگی دست به ارتکاب چنین جنایاتی می‌زنند.

وی افزود: اگر به خیال خام خودشان تصور می‌کنند با شهادت یک نفر و یا یک فرمانده مقاومت، مقاومت تمام می‌شود خیال احمقانه‌ای است. همچنان که ترور احمد یاسین حماس را ده‌ها برابر تقویت کرد، ترور عماد مغنیه حزب الله را ده‌ها برابر تقویت کرد، خون حاج قاسم جبهه مقاومت را متحد و قوی‌تر کرد خون شهید هنیه و حاج محسن هم تمام مقاومت یکپارچه خواهند شد و خواب را از چشمان صهیونیست‌ها خواهند ربود.

زاهددوست تاکید کرد: علاوه بر جنایت شهادت یک مجاهد حق طلب، این اقدام نقض حاکمیت کشور عزیز ما و تجاوز آشکار به خاک ایران بود، که قابل تحمل نیست و پاسخ به آن هم قطعی و حتمی است.

وی افزود: ملت ایران یکپارچه خواهان تحقق یک وعده صادق دیگری و پاسخ کوبنده و محکمی به این جنایتکاران هستند، به فضل الهی مردان مقاومت تا محو نابودی کامل رژیم صهیونیستی اسلحه را روی زمین نخواهد گذاشت و مسئولان خبیث اسرائیل خصوصاً سگ هار نتانیاهو را به سزای کردارشان خواهند رساند.

امام جمعه دشتی ادامه داد: ما مطمئن هستیم این جنایت و همه جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی با هماهنگی و همکاری کامل شیطان اعظم آمریکای جنایتکار انجام شده است. امت اسلام هرچه فریاد دارند بر سر این جرثومه فساد و جنایت بکشند.

وی گفت: امیدواریم مقاومت تمامی کشتی‌ها، ناوها، پایگاه‌ها و نیروهای آمریکا را در هر کجای عالم خصوصاً در منطقه خاورمیانه راحت نگذارند و با آنها محکم و با قدرت برخورد کنند. برگزاری فوری اجلاس کشورهای عربی اسلامی و تحریم همه جانبه و قطع رابطه سیاسی اقتصادی کشورهای اسلامی با رژیم منحوس صهیونیستی کمترین انتظار امت اسلامی است.

زاهددوست با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری ادامه داد: رهبری معظم انقلاب فرمودند اولویت اقتصاد است همه می‌دانند بنده نسبت به مسائل فرهنگی خیلی حساسم، لکن امروز از لحاظ زمانی اولویت با مسائل اقتصادی است، یک تحرک اقتصادی حساب شده، قوی پیگیر مورد نیاز است.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه هم یکپارچگی و کمک همه ارکان کشور و هم برنامه‌ریزی درست دولت، لازم است افزود: مسئله بهبود معیشت مردم بسیار مهم و باید از اولویت‌های دولت جدید باشد.

وی با بیان اینکه سخنان حساب شده رئیس جمهور در مراسم تنفیذ و تحلیف بسیار پخته، امید آفرین و قابل تقدیر بود اضافه کرد: در مسئله انتصابات از رئیس جمهور محترم انتظار بیشتری داریم. انتظار مردم و دلسوزان نظام این است که اعضای کابینه و خصوصاً تیم اقتصادی دولت از میان افراد صاحب نظر، دلسوز، با برنامه و جهادی انتخاب شوند.

زاهددوست خاطرنشان کرد: میزبانی از زوار ابا عبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگ برای مردم دشتی است. همچنانکه شما مردم در خدمت‌رسانی به زوار اربعین در سال‌های گذشته سنگ تمام گذاشتید.

وی گفت: امسال هم مردم شهرستان ما آماده ارائه خدمات و پذیرایی از زائران هستند تا با یک برنامه‌ریزی بهتری خدمات شایسته‌تری را به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام ارائه کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ