رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک‌تر شده است

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه موقت عسلویه گفت: رژیم صهیونیستی به نابودی خود نزدیک‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالحسین حسینی در نماز جمعه عسلویه با اشاره به ترور بزدلانه و ناجوانمردانه شهید هنیه اظهار کرد: حادثه بزرگی برای جهان اسلام به دست اسرائیل خبیث به وجود آمد و شخصیت ارزشمند حماس را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما حیله و مکر دارند اما احمق هستند اضافه کرد: به کنسولگری ما حمله کردند در حالی که کنسولگری خاک کشور ما بود و دست جمهوری اسلامی را برای وعده صادق باز گذاشتند و امروز دست ما بازتر است چراکه مهمان ما را در خانه ما شهید کردند.

امام جمعه موقت عسلویه بیان کرد: این دفعه خونخواهی است و روش پاسخگویی متغیر و سخت‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود؛ نتانیاهو دارد دست و پا می‌زند و کابینه او متزلزل شده است و در جهان تنفر علیه او ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اسرائیل سال‌ها است که دچار بحران شده است و طوفان القصی بحران اسرائیل را شدیدتر کرد و دچار بحرانی اقتصادی سیاسی نظامی اخلاقی و هویتی شده است.

حسینی افزود: این بحران باعث کاهش درآمد گردشگری اسرائیل شده است و به صفر رسیده است. درآمد هنگفتی از گردشگری داشتند و شرکت‌های چند ملیتی در اسرائیل تعطیل شده اند، نظام آموزشی مدارس و دانشگاه در بیش از ۳۰ شهر اسرائیل تعطیل شده است. رزمندگان یمنی باعث ناامن شدن صادرات و واردات به اسرائیل شده اند.

وی اضافه کرد: تنها کشوری که حامی ملت فلسطین است، ایران است. اسلام سفارش می‌کند هرگاه فریاد مسلمانی برای کمک بلند می‌شود به کمکش بشتابید اما کشورهای اسلامی کمکی نمی‌کنند و ایران حامی مستضعفین است. ایران به سوریه، عراق، یمن و افغانستان کمک کرد.

امام جمعه موقت عسلویه افزود: در ابتدای انقلاب امت حزب الله شعار مرگ بر شاه یا صدام سر می‌دادند و بعضی آدم‌های ضعیف النفس تمسخر می‌کردند اما دیدیم شعارها محقق شد و حکومت شاه از بین رفت و صدام نابود شد. الان هم شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهیم ان شاءالله اسرائیل و آمریکا هم نابود خواهند شد.

حسینی سالروز انقلاب مشروطیت را گرامی داشت و افزود: مردم علیه حکومت شاهنشاهی قیام کردند و پیروز شدند و شرط‌هایی گذاشتند که این مسائل در چهارچوب اسلام باشد اما اختلاف افتاد و غرب‌گراها نگذاشتند نتیجه کامل گرفته شود حضرت امام در این زمینه فرمودند شاه را از مملکت بیرون کردیم اما حالا حالاها از شر این غرب‌زدگان راحت نمی‌شویم.

وی روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان تبریک گفت و افزود: خبرنگاران مسئولیت مهمی دارند نوشتن بیان کردن است درست بنویسند غرض ورزی نباشد مطالب صحیح بنویسند و جامعه را تغذیه فکری کنند و غذای فکری سالم به جامعه بدهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ