هر کودک فلسطینی مجاهد بزرگی مثل «هنیه» می‌شود

اقتصاد ایران: تایباد- امام جمعه تایباد گفت: شهادت اسماعیل هنیه برای فلسطینیان یک امر عادی است، زیرا می‌دانند هر کودک فلسطینی، از این پس یک مجاهد بزرگ مثل «هنیه» خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام‌نبی توکلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: شهادت مجاهد کبیر و نستوه، اسماعیل هنیه، رهبر گروه مؤمن و مسلمان حماس در فلسطین برای جامعه اسلامی بسیار سخت است، آن هم به دست شرورترین گروه بشریت که فساد آنها در تاریخ بسیار است.

امام جمعه تایباد افزود: خداوند متعال می‌فرماید، «برای بنی اسرائیل در تورات گفتیم، شما (بنی اسرائیل) دو بار در زمین فساد ایجاد می‌کنید و دو بار برتری جویی می‌کنید و بر اثر این فساد شما ضربه خواهید خورد»، یهود در تمام طول تاریخ اهل فساد بوده است و این فساد بر هیچ کس پوشیده نیست، البته امروز سران برخی کشورها مانند آمریکا و برخی اروپایی‌ها به دنبال تبرئه یهود هستند، چرا که خود آنها یهودی زاده هستند.

وی گفت: خداوند متعال در اکثر سوره‌های قرآن کریم یهود را بد توصیف کرده است و اگر خدای ناکرده یک مسلمان در قلب خود به یهود ابراز محبت کند، خطر کفر او می‌رود، چرا که در خصوص یهود و شرارت یهود همه چیز مانند خورشید واضح و مبرهن است، این قوم پست ترین انسان‌ها در دنیا و آخرت هستند و بدترین جایگاه جهنم از آن این قوم است.

توکلی ادامه داد: خاصیت یهود این است که خود را برتر و حتی فرزندان خدا می‌دانند و می‌گویند «ما فرزندان خداوند هستیم و خداوند ما را دوست دارد»، خداوند متعال در قرآن کریم این ادعا را به صراحت رد می‌کند، امروز اسرائیل و نخست وزیرش که کثیف‌ترین نوع بشر است، برتری جویی می‌کند ولی قرآن این قوم را نجس و دروغگو می‌داند.

هرچه اسرائیل هزینه می‌کند، از آمریکا و اروپا است

امام جمعه تایباد گفت: هرچه اسرائیل هزینه می‌کند پول‌های مردم آمریکا و اروپا است و هرچه بمب بر سر مردم مظلوم فلسطین می‌ریزد از همین کشورها است، باید بگوییم اسرائیل یک ایالت از ایالات آمریکا است و این اقرار سران آمریکایی است، بایدن با صراحت صهیونیست بودن خود را اعلام کرده است و این چیزی مخفی نیست، اگر پای آمریکا در منطقه قطع شود، اسرائیل با سنگ فلسطینی‌ها از بین می‌رود، زیرا قدرت آنها ایمان آنها است، امروز ایمان مردم فلسطین از ایمان تمام دنیا بیشتر است.

ایمان مردم فلسطین از تمام مردم دنیا بیشتر است

وی افزود: یک خانواده به طور کامل شهید می‌شود، تنها فرد باقی مانده، حسبنا الله می‌گوید، این آسان نیست، شهید هنیه وقتی فهمید چندین عضو خانواده او شهید شدند گفت، انا لله و انا الیه راجعون، ۶۰ نفر از خانواده شهید هنیه شهید شدند و همچنان در مقابل جنایتکاران ایستاده اند، این چه ایمان راسخی است؟ شهادت هنیه برای فلسطینیان عادی است، درست است که یک رهبر بزرگ و مجاهد را از دست دادند، ولی آنها می‌دانند که هر کودک در گهواره روزی هنیه برای جهاد با دشمن می‌شود.

توکلی بیان کرد: هنیه از ۱۶ سالگی تا ۶۱ سالگی در جهاد بود، حافظ کل قرآن بود، برخی رسانه‌ها از شهادت حین تلاوت قرآن می‌گویند، این چنین انسانی را یهود در کشور ما به شهادت رساندند، من به جهان اسلام این شهادت را تسلیت می گویم اما برای شهید هنیه تبریک می گویم، این یک فوز عظیم است، او نمرده است بلکه نزد خداوند روزی می‌خورد، پس از انبیا (ع)، مقربترین انسان‌ها نزد خداوند شهدا هستند.

امام جمعه تایباد گفت: حضرت عیسی و حضرت مهدی در جنگ آخر الزمان ریشه این قوم را از زمین بر می‌کنند و زمین با نابودی این قوم چندین سال در امنیت و خوبی زندگی می‌کند، زیرا تمام شرارت‌های دنیا زیر سر همین قوم پلید است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ