ترور «اسماعیل هنیه» نشان از استیصال و ضعف دشمن است

اقتصاد ایران: ساوه- امام جمعه ساوه گفت: ترور «اسماعیل هنیه» نشان از استیصال و ضعف دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به حادثه ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، اظهار کرد: بر اساس دستور و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، اسرائیل خبیث زمینه مجازات سخت خود را فراهم کرده و این مجازات به سرانجام خواهد رسید.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: این اتفاق تلخ یک جنگ ترکیبی که در این راستا باید دفاع ترکیبی هم داشته باشیم و این اقدام بزدلانه نشان از قدرت و ابتکار دشمن نبوده بلکه بیانگر استیصال و ضعف دشمن است.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: از سویی دیگر این اتفاق پس از سفر نخست وزیر خون آشام رژیم صهیونیستی به آمریکا شکل گرفت که به طور حتم با هماهنگی آمریکا و چراغ سبز این دشمن بزرگ بوده است که به طور حتم پاسخ نظام جمهوری اسلامی این بار شدیدتر، وسیع‌تر، سریع‌تر، دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر از عملیات وعده صادق خواهد بود چرا که ما در پی خونخواهی مهمان کشورمان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۷ مرداد سالگرد شهادت خبرنگار انقلابی شهید صارمی گفت: خبرنگار باید بدون گرایش به حزب و جناح، دنبال رو حق و صراط مستقیم باشد و ضمن شناسایی دردهای جامعه به دنبال راه‌های درمان نیز باشد.

امام جمعه ساوه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری گفت: استفاده از ظرفیت صاحبان فکر و تجربه، ورود مجاهدانه در میدان و اجتناب از کنترل از راه دور کارها، تعامل ارکان کشور و جدی گرفتن جلسات رؤسای سه قوه، اولویت دادن به مسائل اقتصادی و بهبود معیشت مردم، پرهیز از دوقطبی سازی، تکیه به توان داخلی و رعایت اولویت‌ها در ارتباطات خارجی باید مورد توجه دولت چهاردهم باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ