مدیرعامل استقلال ملاثانی:از پول خوزستان اجازه تیمداری ندادند

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی از واگذاری تیم فوتبال این باشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

- اخبار ورزشی -

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره واگذاری قریب‌الوقوع امتیاز تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی اظهار داشت: باشگاه 13 میلیارد تومان بدهی دارد و چهار مرتبه از من شکایت شده است. سازمان لیگ برای امسال هم استانداردهایی تعیین کرده و هنوز ورزشگاه غدیر اهواز نیز تأیید نشده است.

وی در مورد پیشنهاد شرکت پالایش نفت بندرعباس برای خرید سهمیه تیم استقلال ملاثانی بیان کرد: استاندار هرمزگان، خوزستانی است و گفتند حاضر هستیم تیم را یکی دو سال به این استان بدهیم تا پس از آن به خوزستان بازگردد. اگر بدون پول تیمداری کنیم، استقلال ملاثانی سقوط می‌کند و همین سهمیه هم از دست می‌رود.

مدیرعامل استقلال آبی‌پوش ملاثانی با انتقاد از مدیران استان خوزستان تصریح کرد: این همه ثروت در خوزستان وجود دارد، اما همه چیز با لابی‌گری پیش می‌رود. از مرداد سال قبل حدود 17 نامه به استاندار خوزستان نوشتیم و او وعده کمک به تیم را داد. بعد ما را به سازمان برنامه و بودجه کل کشور ارجاع دادند و مقامات این سازمان با خنده گفتند استاندار نمی‌داند دولت نمی‌تواند به فوتبال حرفه‌ای کمک کند!

حمیدی با بیان اینکه ادامه تیمداری با شرایط موجود بسیار دشوار است، به تسنیم گفت: با مسئولان شرکت فولاد اکسین مذاکره کردیم که تیم را در اختیار بگیرند و تیمداری کنند. گفتیم 51 درصد از سهام استقلال ملاثانی را در اختیار بگیرید، اما مسئولان صندوق بازنشستگی (مالک فولاد اکسین) راضی نشدند و از پول خوزستان به ما اجازه واگذاری تیم را ندادند.

وی با انتقاد از تمایل شرکت‌های پتروشیمی به مالکیت تیم‌های غیر خوزستانی عنوان کرد: 90 درصد شرکت‌های هولدینگ خلیج فارس (مالک باشگاه استقلال) در خوزستان است و این هولدینگ خرج استقلال تهران را می‌دهد، اما در خوزستان با این مشکلات مواجه هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی در ادامه خاطرنشان کرد: چهار سال است که تیم را با چنگ و دندان حفظ کرده‌ایم. پول کافی در خوزستان وجود دارد، اما نمی‌خواهند. استاندار خوزستان و بسیاری از مدیران صنایع استان ما خوزستانی نیستند و حاضر هستند هر جایی جز خوزستان هزینه کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ