پاسخ به ترور شهید هنیه تزلزل درونی رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: پاسخ مقاومت به ترور شهید هنیه درجه فروپاشی و تزلزل درونی رژیم صهیونیستی و میزان فرار سربازان صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی را افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم‌کردن اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در ترور یکی از رهبران جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید «اسماعیل هنیه» یکی از رهبران پرنفوذ و برجسته حماس و جنبش‌های مبارز فلسطینی بود که در طول سنوات گذشته بارها از طرف سرویس جاسوسی موساد هدف ترور قرارگرفته بود.

وی افزود: ترور برای رهبران و مبارزان محور مقاومت مسئله جدیدی نیست چرا که آن‌ها طی ۶ دهه گذشته شاهد چندین هزار ترور بر علیه شخصیت‌های ضد صهیونیست بودند و رژیم اشغالگر قدس هر کسی را بر علیه او قد علم می‌کرد را تلاش می‌کرد از طریق ترور از میان بردارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب بیان کرد: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که شاکله این رژیم اشغالگر بر اساس ترور شخصیت‌های مبارز اسلامی شکل گرفته است.

سهرابی ترور «اسماعیل هنیه» در تهران را یک خطای محاسباتی و استراتژیک برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: ملت ایران برای میهمان حرمت ویژه‌ای قائل هستند و صهیونیست‌ها با این اقدام تروریستی کاری کردند که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم خونخواهی شهید «اسماعیل هنیه» قرار بگیرد و این یعنی صهیونیست‌ها باید منتظر ضربه‌ای محکم و فراموش نشدنی از محور مقاومت به فرماندهی ایران اسلامی باشند.

وی ادامه داد: خطاهای راهبردی رژیم صهیونیستی حاصل ناتوانی آن‌ها در مدیریت صحنه «طوفان الاقصی» است چرا که قریب به ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی گذشته است اما صهیونیست‌ها با تمام کمک‌های مالی، لجستیکی، نظامی و اطلاعاتی که از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گرفته‌اند نتوانسته‌اند معادلات میدان را به نفع خود تغییر دهند و تنها در نهایت جنون به قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع پرداخته‌اند که دستاوردهای این کودک کشی نیز کاملاً به ضرر رژیم صهیونیستی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تاکید کرد: همان‌طوری که حملات بی‌ضابطه به غزه نتیجه عکس برای صهیونیست‌ها داشته است ترور «اسماعیل هنیه» نیز نتیجه عکس برای صهیونیست‌ها خواهد داشت چرا که جریان مقاومت با آمادگی کامل انتقام خون شهید اسماعیل هنیه را خواهد گرفت و درجه فروپاشی و تزلزل درونی رژیم صهیونیستی و میزان فرار سربازان صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی افزایش خواهد یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ