اقدام بزدلانه صهیونیست‎ها عزم رزمندگان حماس را مصمم‌تر کرد

اقتصاد ایران: زرندیه- امام جمعه زرندیه گفت: اقدام بزدلانه صهیونیست‎ها با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، عزم رزمندگان حماس در مبارزه با اسراییل را مصمم‌تر کرد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: دشمنی رژیم صهیونیستی با مدیریت و حمایت همه جانبه آمریکا و بعضی کشورهای غربی به دنبال رسیدن به یک آرزوی دست نیافتنی، تسلط بر منطقه شرق آسیا است.

امام جمعه زرندیه افزود: آمریکا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مانع جدی در برابر خود حتی در بین مبارزان فلسطینی نمی‌دید اما با پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه جدیدی علیه استکبار جهانی و ولید خبیثش اسرائیل آغاز شد.

وی افزود: اسرائیل که خود مدعی چهارمین ارتش قدرتمند دنیا بود رو به زوال گذاشت و ارتشی که ۶ روزه ارتش‌های کشورهای عربی را زمین گیر کرد، در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۳ روزه و ۴۸ ساعته، قدرت اسرائیل زمین‌گیر و تحقیر شد.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: اسرائیل بزرگترین ضربه تحقیر کننده عمر منحوسش را در ۱۵ مهر سال گذشته با حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی تجربه کرد و پس از حمله تلافی جویانه حماس، اسرائیل با انجام جنایات جنگی فراوان کوشید تا حقارت‌های سالهای اخیر عمر منحوسش را جبران کند و به نحوی انتظارات صهیونیست‌های تندرو ساکن در سرزمین‌های اشغالی را برآورده سازد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: اقدام تلافی جویانه ایران، به طور قطع بزرگ‌تر از گذشته است و کشورهای منطقه را متوجه خطر تروریسم دولتی اسرائیل خواهد کرد و موجب اتحاد و عزم بیشتر جبهه مقاومت در برابر اسرائیل خواهد شد.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: اقدام بزدلانه صهیونیست رزمندگان حماس را در مبارزه با اسرائیل را مصمم‌تر و از سویی دیگر باعث بی آبروی این رژیم جعلی و حامیانش بویژه آمریکا در افکار عمومی خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ