مارسکا: کچلم اما با گواردیولا فرق دارم!

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید که به سبب خصوصیت ظاهری‌اش با همتای اسپانیایی خود در منچسترسیتی مقایسه می‌شود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انزو مارسکا سرمربی تیم فوتبال چلسی در گفت‌و‌گویی جالب با نشریه دیلی‌میل انگلیس، اعتراف کرد که به سبب شباهت ظاهری‌ای که با پپ گواردیولا دارد، با او مقایسه می‌شود در حالی که این نفر با یکدیگر متفاوت هستند.

سرمربی 44 ساله ایتالیایی آبی‌های لندن که تیمش را برای برگزاری اردوی پیش فصل به آتلانتای آمریکا برده است، گفت‌و‌گوی خود را به با اشاره به سر پر موی خبرنگار دیلی‌میل و اینگونه آغاز کرد: اگر سر من هم این‌قدر مو داشت، همسرم خیلی خوشحال می‌شد. متأسفانه من کچل هستم و به همین دلیل هم همه فکر می‌کنند که من دارم ادای گواردیولا را درمی‌آورم. از این موضوع ناراحتم؟ نه، چون که هیچ دو آدمی شبیه یکدیگر نیستند. من و پپ هم با هم فرق داریم. من، همسر، فرزندان و خانواده خودم را دارم.

پپ گواردیولا , تیم فوتبال چلسی انگلیس , تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس ,

مارسکا نه تنها به سبب شباهت ظاهری، بلکه به دلیل کار کردن زیر نظر گواردیولا به عنوان دستیار با سرمربی سیتی مقایسه می‌شود و حتی به همین دلیل به او لقب «پپ رژیمی»» داده‌اند. خود او هم می‌گوید که اگرچه تفاوت‌هایی با گواردیولا دارد اما این بدان معنا نیست که از همتای کاتالان خود الهام نگرفته باشد. در واقع او فاش کرد که هنوز هم با گواردیولا در ارتباط است.

سرمربی چلسی ادامه داد: وقتی سرمربی چلسی شدم، پپ خیلی خوشحال شد، چون او مطمئن بود که زمان مناسبی برای این کار است و من می‌توانم کارهای مهمی انجام دهم. اگر من الان اینجا هستم، به خاطر پپ است. 28 ساله بودم که عاشق سبک بازی پپ شدم. آن سال ما یک بازی برابر بارسلونا داشتیم و همانجا بود که فهمیدم این تیم مانند بقیه تیم‌ها نیست. آن موقع من هنوز برای سویا بازی می‌کردم و علاقه زیادی به آنالیز بازی‌ها و تماشای جلسات تمرینی در یوتیوب داشتم و وقتی که سبک بازی‌های پپ را دیدم، فوراً عاشقش شدم، درست مثل زمانی که همسر یا فرزندان‌‌تان را می‌بینید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ