بازدیدهای نظارتی مهمترین فعالیت در خودکفایی مددجویان

اقتصاد ایران: مشگین‌‎شهر- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد از طریق نظارت بر طرح‌های اشتغال ایجاد شده، با ارائه مشاوره‌های لازم بستر خوداتکایی خانوار تحت حمایت را نیز فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به برنامه‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در بحث حمایت از مددجویان، توانمندسازی و اشتغالزایی برای آنها است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد پس از استعدادسنجی، ارائه آموزش‌های لازم و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به توانمندسازی مددجویان کمک می‌کند، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی است تا مددجویان به درستی در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بازدیدهای نظارتی به صورت دوره‌ای از طرح‌های اشتغال انجام می‌شود تا با ارائه راهنمایی و مشاوره به مددجویان، موانع و مشکلات اجرای طرح نیز برطرف شود.

حسین‌نژاد افزود: در این بازدیدها انحراف از اجرای طرح به حد بسیار پایینی می‌رسد که تاکنون در این زمینه موفقیت‌های بیشماری را به دست آورده‌ایم.

وی به مشکل مسکن مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: در سطح استان پنج هزار و ۸۰۰ خانوار تحت حمایت در منازل استیجاری زندگی می‌کنند که همواره با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: به منظور تأمین مسکن مددجویان، نیازمند همراهی بیشتری از سوی مسئولان شهرستان مشگین‌شهر هستیم تا بتوانیم با ساخت منازل جدید سرپناهی مقاوم را برای جامعه هدف فراهم کنیم.

در این دیدار فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با قدردانی از فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی اضافه کرد: نظارت بر فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط کمیته امداد موجب شده تا انحرافی در این طرح‌ها مشاهده نشود.

شهرام محمدی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکل مسکن مددجویان نیز آماده همکاری گسترده‌تر هستیم، بیان کرد: امیدواریم با به‌کارگیری تمهیدات لازم بتوانیم برای خانوارهای فاقد مسکن، منزلی مقاوم و مناسب تأمین کنیم.

فرماندار مشگین‌شهر به پرداخت زکات توسط اهالی مؤمن و کشاورزان نیکوکار شهرستان مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: باید بسته‌های تشویقی مناسبی برای روستاهایی که بیشترین زکات را پرداخت می‌کنند، در نظر گرفته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ