یاری: برخی تیم‌ها با یک ترفند فقط خودشان را مطرح کردند!

اقتصاد ایران: رئیس سازمان لیگ کشتی تأکید کرد، برخی تیم‌ها با همان ترفند سال گذشته، در لیگ برتر کشتی امسال عمل کرده و در نهایت در قرعه‌کشی لیگ غیبت داشتند.

- اخبار ورزشی -

حمید یاری بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر آزاد و فرنگی با مجموع 14 تیم، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تیم‌هایی که پیش از این برای حضور در لیگ 1403 اعلام آمادگی کتبی کرده بودند، اما نام‌شان در قرعه‌کشی مطرح نشد، اظهار داشت: برخی نامه زدند که در مسابقات شرکت خواهند کرد و حتی اسامی کل اعضای کادر اجرایی و فنی تیم‌شان را هم اعلام کردند. آنها اسم دادند، اما نیامدند! این همان ترفند سال قبل است که یکی از تیم‌ها تا لحظه آخر اسمش را به‌عنوان تیم شرکت‌کننده در لیگ برتر مطرح کرد، اما در نهایت نیامد و برنامه قرعه‌کشی و سیدبندی ما را دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: بعضی تیم‌ها پیش از لیگ برتر، با اعلام آمادگی خودشان و تیم‌شان را مطرح می‌کنند، در حالی که پشتوانه‌ای ندارند و کاری برای حضور در مسابقات انجام نداده‌اند.

رئیس سازمان لیگ کشتی در پاسخ به این سؤال که «آیا باز هم احتمال کاهش یا افزایش تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر تا پیش از آغاز این رقابت‌ها وجود دارد؟»، گفت: نه، شش تیم آزاد ما که از قبل کارهای‌شان را انجام داده بودند و باقی هم کار ثبت قراردادشان را انجام می‌دهند. در لیگ فرنگی نیز همین تیم‌ها در لیگ برتر شرکت خواهند کرد.

یاری درباره تعداد تیم‌های نظامی شرکت‌کننده در لیگ امسال تصریح کرد: ستارگان و پاس با هم ادغام شده و این تیم به اسم ستارگان پاس ساری در مسابقات شرکت خواهد کرد که تیم نظامی نخواهد بود. در لیگ برتر آزاد دو تیم نیروی زمینی و مقاومت البرز نظامی هستند. مقاومت که تیم سوم لیگ دسته اول ماست، نیروی زمینی هم از قدیم سهمیه نظامی لیگ بوده است. در لیگ برتر فرنگی نیز دو تیم رعد پدافند و مقاومت نظامی هستند. البته اگر اسپانسر داشته باشند، ممکن است از کشتی‌گیر غیرسرباز هم بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ