مجوز تاسیس دانشکده داروسازی خراسان شمالی اعطا شد

اقتصاد ایران: بجنورد _ رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اخذ مجوز دانشکده داروسازی، نوید روزهای خوش برای توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی استان را می‌دهد.

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به تأخیر افتادن روند پیچیده اخذ مجوز دانشکده داروسازی و همچنین کاهش اعتبارات باعث توقف پروژه ساخت دانشکده شده بود.

شاهین فر در ادامه افزود: در دولت سیزدهم و طی یک سال تأخیر این موضوع در هر دو بخشِ تأمین اعتبارات و اخذ مجوز با جدیت بیشتری پیگیری و سبب شد که از محل سفر رئیس جمهور شهید به خراسان شمالی ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه برای ادامه این پروژه مصوب گردد تا به این ترتیب عملاً مشکل ساخت دانشکده رفع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: اکنون ساخت پروژه با سرعت بالا در مراحل پایانی خود قرار دارد، اما همچنان اخذ مجوزِ ایجاد دانشکده داروسازی از وزارت بهداشت باقی مانده بود، در ادامه با توجه به پیگیری متعدد مسئولان دانشگاه، در نهایت خبر خوش اخذ مجوز دانشکده داروسازی به مردم خراسان شمالی داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تأسیس دانشکده داروسازی را گامی بلند در راستای توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی استان دانست و بیان کرد: زمینه تأسیس شرکت‌های داروسازی و اشتغال زایی در آینده نیز با توجه به ساخت دانشکده در این حوزه فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای کسب مجوز دانشکده داروسازی، پیگیری‌های زیادی انجام شد و اکنون با تحقق این مهم، دستیابی به اهداف متعالی حوزه سلامت و مسیر پیشرفت برای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و همچنین پیوستن به جمع دانشگاه‌های تیپ ۲ کشور هموارتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بعد از اخذ مجوز دانشکده پیراپزشکی، دانشکده داروسازی دومین دانشکده‌ای است که در سال جاری مجوز آن اخذ شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ