حاجیلوئیان:کشتی با گلیج را مدیریت کردم/ عظیمی را می‌شناختم

اقتصاد ایران: مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد که مجتبی گلیج قدرت بدنی بالایی دارد و او سعی کرده وارد جنگ رو در رو با این حریف نشده و مبارزه را مدیریت کند.

- اخبار ورزشی -

مهدی حاجیلوئیان که در لیگ دسته اول تیم قهرمان رقابت‌ها را همراهی کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این مورد اظهار داشت: پنج کشتی برای قوهای سرخرود مازندران گرفتم که همه آنها با برد همراه شد. قراردادم با این تیم به شکلی بود که هر جا به من نیاز دارند، کشتی بگیرم.

وی که در این رقابت‌ها موفق شد مجتبی گلیج و مبین عظیمی را شکست دهد، در این باره تصریح کرد: ماشاالله گلیج خیلی سرحال و زوردار بود. او قدرت بدنی زیادی دارد، اما من برای این کشتی برنامه داشتم و تصمیمم این بود که نفسم را مدیریت کرده و وارد جنگ رو در رو با گلیج نشوم که کم بیاورم. من کلاً 94 کیلو هستم و گلیج وزنش بالاتر از من است، به همین خاطر تصمیم گرفتم کشتی را مدیریت کنم و هر جا شد از او امتیاز بگیرم و بعد نتیجه را حفظ کنم. کلیچ شش دقیقه کامل کار کرد و خدا را شکر 3 - 3 او را بردم.

این کشتی‌گیر همدانی ادامه داد: انتظار نداشتم گلیج در لیگ دسته اول کشتی بگیرد، خبر هم نداشتم که در تیم مقابل حضور دارد. در آستانه مسابقه دیدم قرارداد نوشته است و باید با او مبارزه کنم. مبین عظیمی هم کشتی‌گیر 92 کیلوگرم هست، حالا نمی‌دانم تصمیم خودش بود یا تیمش که در 97 کیلو کشتی بگیرد. عظیمی آماده هم بود. ما قبلاً در انتخابی تیم ملی جوانان با هم کشتی گرفته بودیم، به همین خاطر نقاط ضعفش را می‌دانستم و شکستش دادم.

حاجیلوئیان درباره حضورش در لیگ برتر نیز به تسنیم گفت: با تیم معینی‎‌پور قرارداد بستم، مسابقات بعدی‌ام لیگ برتر است و بعد از آن نیز مسابقات امیدهای جهان در پیش است. سپس چرخه سال آینده استارت می‌خورد و مسابقات قهرمان کشوری آغاز می‌شود.

این کشتی‌گیر 22 ساله که خرداد ماه قهرمان وزن 97 کیلوگرم جام تختی شد، تأکید کرد: پیش از مسابقات جام تختی اعلام شد که از دل این رقابت‌ها تیم اعزامی به مسابقات زیر 23 سال جهان انتخاب می‌شود. با توجه به اینکه در جام تختی اول شدم، امیدوار به جلب نظر کادر فنی و شرکت در مسابقات آلبانی هستم. نسبت به 97 کیلوهای دیگر کمی سبک هستم و امیدوارم تا این رقابت‌ها یکی دو کیلوگرم اضافه کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ