تشریح روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی/ رفع موانع میزبانی در لیگ

اقتصاد ایران: رییس هیات فوتبال استان مازندران گفت: روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی برای میزبانی از دیدار های خانگی نساجی ادامه دارد و تعامل خوبی بین باشگاه و اداره کل ورزش استان بر قرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر و با تصمیم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تمامی ورزشگاه‌ها باید مطابق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC آماده میزبانی از دیدارهای فصل بیست و چهارم می‌شدند که یکی از این ورزشگاه‌ها، استادیوم شهید وطنی قائمشهر بود که از دیدارهای خانگی تیم نساجی میزبانی می‌کند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: سازمان لیگ برای استانداردسازی و هماهنگی بین ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های لیگ برتر الزاماتی را در نظر گرفت که همه ورزشگاه‌ها شامل ایراداتی شدند. مجموع ایراداتی که به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گرفته شده شامل ۲۰ تا ۳۰ ایراد است که یکی از مهم‌ترین آن بحث مکان ورود اتوبوس کاروان اعضای تیم‌ها به داخل ورزشگاه بود.

تمهیدات لازم برای حضور بانوان هوادار

او ادامه داد: قرار است دیوار بین هیأت کشتی و جایگاه تماشاگران برداشته شود و از این به بعد این جایگاه مختص بانوان هوادار خواهد بود. مقدمات کار انجام شده و روند بازسازی ادامه دارد. مورد دیگری که باید در ورزشگاه شهید وطنی رفع شود، گیت های ورودی تماشاگران است که باید درب‌های خروجی هم در کنار گیت ها در نظر گرفته شود. از این به بعد تیم مهمان از در سمت راست جایگاه VIP ورزشگاه وطنی وارد و از همان درب نیز خارج می‌شوند.

تشریح روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی/ رفع موانع میزانی در لیگ

ترمیم نور ورزشگاه شهید وطنی

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران خاطر نشان کرد: حداقل میزان نور در ورزشگاه وطنی باید ۱۶۰۰ لوکس باشد که قرار است با همکاری باشگاه نساجی و اداره کل ورزش و جوانان استان رفع شود. قرار است سازمان نظام مهندسی استان مازندران در رابطه با سازه سکوی تماشاگران روبروی جایگاه نظر دهد و اعلام دقیق تعداد هواداران در ورزشگاه شهید وطنی منوط به نظر سازمان نظام مهندسی است.

او تصریح کرد: ورزشگاه وطنی ۱۰ هزار نفر گنجایش ظرفیت برای تماشاگران دارد که پس از نظردهی سازمان نظام مهندسی و شرکت مربوطه تعداد دقیق حضور هواداران برای دیدارهای فصل بیست و چهارم را اعلام می‌کنیم.

گیت و درب مجزا برای ورود و خروج بانوان

درزی خلردی در رابطه با حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه توضیح داد: قرار است گیت مجزا برای بانوان هوادار در سمت چپ بخش VIP ورزشگاه در نظر گرفته شود همچنین درب ورود خروج مجزا برای بانوان هوادار در نظر گرفته شده که مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

تلاش برای برگزاری تمرینات نساجی در مازندران

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از خواسته‌های مدیران باشگاه نساجی از مسئولان استان داشتن یک زمین تمرین مناسب در این استان بوده و آیا تا به حال تصمیمی در این خصوص اتخاذ شده یا خیر، گفت: تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده و تعامل خوبی هم بین باشگاه نساجی و اداره کل ورزش و جوانان استان ایجاد شده است. یک زمین در شیرگاه، یک زمین در جاده کیاکلا و یک زمین در جاده نظامی در نظر گرفته شده که بین این زمین‌ها یکی باید برای تمرین تیم نساجی انتخاب شود تا در حضور هواداران تمیرینات این تیم در استان مازندران برگزار شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ