نباید از اصل حکمت و عزت ایران اسلامی و مقاومت کوتاه آمد

اقتصاد ایران: دفاتر بسیج دانشجویی در نامه ای به رئیس جمهور تاکید کردند: چشم امید آزادی‌خواهان جهان و مجاهدین مقاومت به تصمیم مهم جمهوری اسلامی ایران برای تکرار وعده صادقی دیگر دوخته شده است.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه 8 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران ( تهران، شریف، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و امام صادق ع) در نامه ای  خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس شورای عالی امنیت ملی خواستار پاسخ کوبنده ایران به ترور شهید هنیه شده و تاکید کردند:  آگاه باشید که اکنون چشم امید تمام آزادی‌خواهان جهان و مجاهدین مقاومت و ملت‌های مستضعف به تصمیم مهم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای تکرار وعده صادقی دیگر با ابعادی بسیار وسیع‌تر و پیچیده‌تر در غافل‌گیری اساسی دشمنان دوخته شده است.

در این نامه آمده است: 

«وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنْتَصِرُونَ»

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

و رئیس شورای عالی امنیت ملی

نامه پیش‌رو، اولین نامه مشترک 8 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خطاب به جنابعالی به‌عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران عزیزمان نگاشته می‌شود. در روزهای آغازین دولت چهاردهم و زمانی که کارگزاران نظام جمهوری اسلامی مشغول برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تحلیف ریاست جمهوری دولت جدید بودند، ترور ناجوانمردانه رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم جعلی صهیونیستی در تهران اتفاقی ناگوار بود که قلوب دلبستگان مقاومت و آزادگان جهان را مملو از خشم و اندوه نمود.

در واپسین روزهای شهادت شهید رئیسی عزیز، مهم ترین دل‌مشغولی رزمندگان و دلدادگان مقاومت نقش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان محور مقاومت و همچنین جایگاه فعالانه دولت جدید در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی در منطقه بود، مواضع استوار و قاطع شما در حمایت از نیروهای مقاومت، عمیقا موجب دلگرمی و برطرف شدن نگرانی دلبستگان مقاومت گردید.

سخنرانی شما در مجلس شورای اسلامی و تشویق نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقابل آن نمایش زشت و مشمئزکننده کنگره شیطان بزرگ، مصداق بارز نور در مقابل ظلمت بود. لذا لازم می‌دانیم قدردان مواضع اسلامی، انقلابی و آزادی‌خواهانه شما در روزهای گذشته باشیم.

اکنون و در شرایطی که رژیم جعلی صهیونیستی با دست زدن به ترور در حریم جمهوری اسلامی و در قلب تهران، مهمان عزیز ما را به شهادت رسانده است و امنیت ملی را خدشه‌دار کرده، پاسخ «قاطع، عاجل و سخت به این جنایت صهیونیست‌ها» به‌جهت تکمیل و عمل به مواضع و بیانات جنابعالی در مراسم تحلیف و نیز فرمایش صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خون‌خواهی شهید مجاهد اسماعیل هنیه و مجازات سخت دشمن صهیونیستی از چند جهت اجتناب‌ناپذیر است؛

1. بدون تردید انجام عملیات تروریستی در داخل مرزهای کشورمان، هدف گرفتن مستقیم «امنیت ملی جمهوری اسلامی» آن هم یک روز پس از مراسم وحدت آفرین تحلیف ریاست جمهوری با حضور سران کشورهای جهان است.

واضح است که این اقدام با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته و اتاق فکر آمریکایی-صهیونیستی در پشت اتفاقات روزهای اخیر منطقه با هدف خارج کردن رژیم جعلی صهیونسیتی از بن‌بست سیاسی - نظامی قرار دارد.

لذا اقدام هماهنگ جبهه مقاومت با محوریت تهران علیه تمام ارکان جاسوسی و عملیاتی جبهه استکبار در منطقه اهمیت دو چندان دارد تا جلوه‌ی امنیت و قدرت را علاوه بر ایران به عنوان خیمه اصلی مقاومت، در سراسر سرزمین‌های مقاومت تقویت نماید.

2. اقدام به این ترور در چارچوب پروژه حذف زنجیره‌ای رهبران عالی رتبه مقاومت برای تسلیم و تغییر معادله نبرد پسا طوفان‌الاقصی در جهت گذاشتن سرپوشی برشکست‌ها و ناکارآمدی‌های خود در چند ماه اخیر و همچنین در لحظات سرنوشت ساز این نبرد صورت گرفته است.

نبردی که امروز بیش از گذشته به حضور معادله‌ساز رهبران شجاع و مجاهد خویش نیاز دارد، لذا هرگونه انفعال و عدم واکنش قاطع و محکم می‌تواند گسترش دهنده ترور رهبران عالی رتبه سیاسی و نظامی مقاومت در تهران، بیروت، بغداد و دمشق، یمن و... و تثبیت کننده آن به نفع رژیم منحوس صهیونیستی باشد.

دیگر نباید هیچ‌کدام از سران، سفرا، نیروهای نظامی و وابستگان این رژیم خبیث در سراسر جهان از سوی جبهه‌ی مقاومت اسلامی در امان باشند.

3. آقای دکتر پزشکیان، گفتمان وفاق ملی که در دولت شما مورد تاکید است با برخورد و مقابله قاطع با تهدیدات علیه امنیت ملی رقم می‌خورد.

اگر امروز همچون تجربه شیرین عملیات وعده‌صادق، وفاق و تحکیم امر ملی در مقابله با نقض حاکمیت و امنیت ملی توسط رژیم ستمگر رقم بخورد، می‌توان امید داشت که امتداد آن در حفظ منافع ملی در میدان دیپلماسی نیز رقم بخورد. قطعا عملیات مشترک محور مقاومت با پرچمداری ایران بر علیه مراکز نظامی و اراضی اشغالی بر اتحاد و یکپارچگی محور مقاومت در منطقه خواهد افزود.

جناب آقای دکتر پزشکیان، رئیس شورای عالی امنیت ملی

دولت چهاردهم در نخستین روزهای آغازین ماموریت‌های مهم خویش در جهان آشفته کنونی، با آزمونی مهم و سرنوشت ساز روبه‌روست؛ آزمونی که شاید نتیجه آن، سرنوشت جنگ غزه و معادلات منطقه در چند ماه آینده را تغییر دهد و حتی فرصت‌های جدیدی برای گشایش‌های سیاسی و اقتصادی در داخل کشور فراهم نماید و قدرت بازدارندگی کشور را نیز ترمیم نماید.

در این‌روزها شاهد انباشت مراجعاتی خواهید بود که به خیال خود شما را از تهدید و حمله دشمنان و «سایه جنگ» انذار می‌دارند! مراقب مشورت افرادی که در میانه این روزهای سخت و شهادت چهار هزار نفر، و ترور اسماعیل هنینه در قلب تهران اندیشه تروریستی رژیم را قبول نداشته و با سفاهت شخص نتانیاهو را مقصر می‌دانند باشید!

پروژه اسرائیل، مقاومت‌زدایی در تمام جغرافیای مقاومت بوده و واکنش ما به این معادله ساده نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده جبهه مقاومت خواهد داشت. آگاه باشید که اکنون چشم امید تمام آزادی‌خواهان جهان و مجاهدین مقاومت و ملت‌های مستضعف به تصمیم مهم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای تکرار وعده صادقی دیگر با ابعادی بسیار وسیع‌تر و پیچیده‌تر در غافل‌گیری اساسی دشمنان دوخته شده است.

از اصل حکمت و عزت ایران اسلامی و مقاومت کوتاه نیامده و فشارهای جریانِ ترسان و غرب‌زده برای انفعال در قبال جنایت را «پس بزنید». همانا مصلحت ایران در حفظ اقتدار و منافع ملی کشور است؛ نه بها دادن به نظرات ناکارشناسان بزدل.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ