نظری:گربه سیاه ایران را در جام جهانی فوتسال مقتدرانه می‌بریم

اقتصاد ایران: مربی و دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است این تیم در جام جهانی فوتسال می‌تواند تیم ششم رده‌بندی جهانی فوتسال را با اختلاف خوبی شکست بدهد.

- اخبار ورزشی -

مصطفی نظری درباره لیگ برتر فوتسال 1403 که به هفته چهارم رسیده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: گیتی‌پسند و مس سونگون مطابق انتظارات از سایر تیم‌ها جدا شدند و به صدر جدول رسیدند. گهر زمین سیرجان با جذب حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در حد یک مدعی بود، اما باخت در دو هفته ابتدایی به این تیم ضربه زد. البته گهر زمین با نفرات و ساختاری که دارد، به جمع مدعیان بازمی‌گردد.

وی با بیان اینکه امسال چهار یا پنج تیم برای قهرمانی لیگ برتر می‌جنگند، خاطرنشان کرد: لیگ برتر بیشتر از دو قطب دارد. وقتی سایر تیم‌ها روی یک تیم متمرکز می‌شوند، آن تیم کار سختی پیدا می‌کند. ساختار گیتی‌پسند تغییر نکرده است و بازگشت سعید احمد عباسی به این تیم کمک می‌کند. گیتی‌پسند همان اشتیاق قهرمانی را دارد و مس سونگون با ستاره‌های خود برای قهرمانی می‌جنگد.

مربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت ایران در جام جهانی 2024 بیان کرد: نتایج تیم ملی باعث شد برای اولین بار در سید اول جام جهانی باشیم. ما قدرت برتر گروه هستیم، اما نمی‌توان تیمی را دست‌کم گرفت و همه تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی کیفیت بالایی دارند. از زمانی که کادر فنی فعلی در تیم ملی فوتسال شروع به کار کرد، تیم با گذشت زمان بهتر شده است و فکر می‌کنم در جام جهانی هم نتایج خوبی می‌گیریم.

نظری با بیان اینکه توقعات بالایی از تیم ملی فوتسال ایران وجود دارد، تصریح کرد: ایران روی سکوی جهانی رفته است و مردم انتظار دارند تیم دوباره روی سکو برود. همه فکر می‌کنند در گروه راحتی قرار داریم، اما این ذهنیت درست نیست. نباید فراموش کنیم تیم ملی طی سال‌های گذشته جوان شده است. همچنین نمی‌توان تورنمنت‌ها را با هم مقایسه کرد و ممکن است قهرمان جام جهانی در جام ملت‌ها حذف شود.

وی درباره تقابل احتمالی با مراکش، در صورت ایستادن ایران در صدر جدول گروه F اظهار داشت: مراکش نه از لحاظ فنی در سطح ماست، نه بازیکنانی در سطح ستاره‌های ایران در اختیار دارد. با این حال بازیکنان ایران نسبت به مراکش حساس شده‌اند و این تیم، گربه سیاه تیم ملی شده است. با توجه به حضور ایران در سید اول و مسیری که پیش روی ماست، امسال به صعود به جمع هشت تیم پایانی امیدوار هستیم.

«مراکشی‌ها بلدند که فوتسال را چرک بازی کنند.»، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ضمن بیان این جمله عنوان کرد: بازی‌های جام جهانی با سایر دیدارها متفاوت است و ستاره‌های ایران برای مسابقه‌های مهم ساخته شده‌اند. اگر در جام جهانی به مصاف مراکش برویم، با اختلاف بسیار خوبی پیروز می‌شویم. هر تیمی مقابل ایران بازی کند، می‌داند تیم چهارم جهان را در مقابل دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ