نهضت ملی مسکن در دولت چهاردهم تعطیل نخواهد شد

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت ملی مسکن یک قانون حمایتی است و باید ادامه پیدا کند و در دولت چهاردهم هم تعطیل نخواهد شد.

عبدالجلال ای ری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت تداوم نهضت ملی مسکن در دولت چهاردهم، گفت: طرح مسکن ملی بر اساس قانون جهش تولید مسکن شروع شده و قانون دائمی کشور است و دولت باید ساخت ۴ میلیون مسکن در چهار سال را مدیریت کند. نهضت ملی مسکن یک قانون حمایتی است و باید ادامه پیدا کند و در دولت چهاردهم هم تعطیل نخواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً نهضت ملی مسکن در این دولت هم ادامه پیدا خواهد کرد و مجلس هم به دولت کمک خواهد کرد تا این قانون را اجرایی کند.

نماینده مردم بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نهضت ملی مسکن در این ۳ سال گذشته پیش رفته، اما نواقصی هم دارد که بایستی برطرف شود، رئیس جمهور دولت چهاردهم هم اعلام نکرده است که نهضت ملی مسکن تعطیل می‌شود.

ای ری گفت: موضوع مسکن قانون دائمی کشور است و از آنجایی که احکامی در برنامه هفتم توسعه در این مورد وجود دارد، قطعاً این امر ادامه پیدا می‌کند. کمیسیون عمران در رأی اعتماد دادن به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کنار ۱۰ شاخصی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند، حتماً بحث تخصص، تجربه و برنامه داشتن در حوزه پروژه‌های زیرساختی، ریلی، عمرانی، مسکن، ساخت و ساز، هوایی و جاده‌ای را لحاظ خواهد کرد و باید اولویت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون عمران در انتخاب وزیر راه و شهرسازی در دولت چهاردهم حساس هستیم و تلاش می‌کنیم وزیری انتخاب کنیم که شاخص‌های لازم را دارا باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ