الحوثی: رژیم اسرائیل با جنایت‌ها، به نابودی نزدیک‌تر می‌شود

اقتصاد ایران: رهبر انقلاب یمن با بیان اینکه آمریکا شریک جرم صهیونیست‌هاست، از موضع برخی کشورهای عربی و اروپایی در قبال ترور رهبران و فرماندهان مقاومت انتقاد کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و فؤاد شکر، از فرماندهان حزب الله را به رهبران و رزمندگان حماس و حزب الله تسلیت گفت و خاطر نشان کرد که نخست وزیر رژیم اسرائیل بعد از بازگشت از سفر آمریکا دست به این جنایت زد.

او اظهار داشت که شهید هنیه بعد از یک عمر جهاد و با کارنامه‌ای بزرگ در این مسیر به درجه شهادت نائل شد. رهبر انقلاب یمن همچنین گفت که شهید فؤاد شکر، یکی از رزمندگان پیش‌قراول امت مسلمان در جهاد علیه اشغالگران بود.

بدرالدین الحوثی گفت: آمریکا شریک آشکار [جرم و جنایت] و در عین حال، فریبکار است که از ضرورت توقف جنگ در غزه سخن می‌گوید و در عین حال، از دشمن صهیونیست برای گسترش جنگ حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: آمریکا دست رژیم اسرائیل را برای ارتکاب جنایت باز می‌گذارد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد ولی بعد می‌گوید به دنبال تنش نیست و خواهان خویشتن‌داری است و در این تهدید می‌‌کند و هشدار می‌دهد

رهبر انصارالله یمن بیان داشت: ترور شهید هنیه، نقض آشکار همه قوانین و هنجارهای بین‌المللی و جنایت زشتی است. این جنایت، اروپایی و برخی از کشورهای عربی را به دلیل مواضعی که داشتند، رسوا کردند. این موضع آن‌ها فقط در سطح محکومیت بود.

رهبر انقلاب یمن گفت: بدترین جنایات را رژیم صهیونیستی از همان سال های اول مرتکب شد و تمام این جنایات را ادامه می‌دهد. هویت این رژیم مبتنی بر جنایتکاری است. آنچه یهودیان در طول 10 ماه از تجاوز به غزه انجام دادند، گواهی آشکار بر بر واقعیت وخوی وحشیانه‌ دشمن اسرائیلی است.

او گفت: برخی کشورهای عربی، برای خراش افتادن بر گوش ترامپ فورا بیاینه صادر و آن را محکوم کردند ولی در رابطه با شهادت شهدای فرمانده و رهبران این امت هیچ بیانیه‌ای صادر نکردند.

رهبر انقلاب یمن همچنی اظهار داشت: اروپایی ها سعی می کنند ایران را تحت فشار سیاسی و دیپلماتیک قرار دهند تا پاسخ آن به قول خودشان نمادین و در حدی باشد که اسرائیلی ها می خواهند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ