واکنش حماس به ادعای صهیونیست‌ها درباره ترور محمد‌الضیف

اقتصاد ایران: یکی از مسئولان حماس اعلام کرد تا زمانی که فرماندهی گردان‌های القسام و رهبری حماس اعلام نکنند، هیچ خبری درباره شهادت فرماندهان این گردان‌ها قابل تایید نیست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی ادعای مجدد صهیونیست‌ها درباره ترور «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، «عزت الرشق» از رهبران ارشد این جنبش اعلام کرد که تایید یا تکذیب شهادت هر یک از فرماندهان القسام، تنها بر عهده فرماندهی این گردان‌ها و رهبری جنبش حماس است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که فرماندهی گردان‌های القسام و رهبری حماس اعلام نکنند، نمی‌توان هیچ یک از اخبار منتشر شده در رسانه‌ها یا هر طرف دیگری را تایید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه بار دیگر مدعی شد که «محمد الضیف»، فرمانده گردان‌های قسام را سه هفته پیش در حمله هوایی به شهادت رسانده است.

جنبش حماس پیش از این ادعای رژیم صهیونیستی را در این مورد تکذیب کرده بود.

ارتش رژیم اشغالگر حدود سه هفته پیش مدعی شده بود که در کشتار منطقه المواصی در غرب شهر خان یونس که مملو از آوارگان و چادرهای آنها بود، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام و «رافع سلامه» معاون الضیف و فرمانده تیپ خان یونس را هدف قرار داده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر ترور محمد الضیف، اعلام کرد: ادعاهای اشغالگران مبنی بر هدف قرار دادن رهبران فلسطینی دروغ است و این اولین بار نیست که اشغالگران این ادعا را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ