ضرورت مستندسازی رویدادهای اربعین/توجه به بهبود خدمات برای زائران

اقتصاد ایران: رییس جمهور در پیامی به دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین امسال با تاکید بر لزوم مستندسازی رویدادها، حفظ سلامت و افزایش بهداشت فردی و محیطی را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در پیامی به کنگره بین‌المللی امدادونجات، سلامت و مدیریت تجمعات انبوه در اربعین حسینی، از برگزاری این کنگره و تأثیر آن بر حفظ سلامت، بهبود خدمات و همچنین کاهش صدمات احتمالی به زائران در ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

متن پیام مسعود پزشکیان به کنگره بین‌المللی امدادونجات، سلامت و مدیریت تجمعات انبوه در اربعین حسینی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رویداد عظیم پیاده روی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارای کارکردهای متنوع فرهنگی و اجتماعی و مظهر حرکت خودجوش مردمی‌برای حفظ و ترویج ارزش‌های والای نهضت اصلاحی آن امام همام به شمار می‌آید، ارزش‌هایی که در روح و جان همه مؤمنان ریشه داشته و در گذر زمان در جغرافیای جهان اسلام و به ویژه قلب آن یعنی ایران اسلامی جریان داشته است.

تدابیر و برنامه ریزی همه جانبه برای بهره برداری از این سرچشمه جوشان معنوی در جهت رشد و توسعه فکری و فرهنگی همه آحاد جامعه با نگاهی خردورزانه و ارائه خدمات شایسته ضرورتی مهم در برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی و مذهبی است از این منظر، کنگره امداد و نجات و سلامت در اربعین (ع) گامی مؤثر، هدفمند و کارآمد برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی است. شایسته است در این کنگره بر جنبه‌های عمومی و اختصاصی خدمت رسانی و همچنین مستندسازی تمامی رویدادها تاکید و تجربیات مستند آن نیز با دیدگاه آموزشی، علمی و فرهنگی در حوزه امداد و نجات و سلامت تدوین و منتشر شود.

طبعاً اجرای این برنامه‌ها و راهکارها می‌تواند به حفظ سلامت، افزایش بهداشت فردی و محیطی و در نهایت بهبود و کاهش نرخ بیماری‌های عفونی و واگیردار و کاهش صدمات و تلفات احتمالی منجر گردد.

از توجه ویژه جمعیت هلال احمر به امر امداد، نجات و سلامت و تلاش مستمر مدیران، کارکنان، نخبگان، داوطلبان، جوانان و امدادگران این سازمان مردمی در برگزاری این کنگره علمی قدردانی می‌کنم.

مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ