شهید هنیه نماد بی بدیل مقاومت فلسطین و مجاهد مبارز بود

اقتصاد ایران: یزد- استاندار یزد در پیامی شهادت نماد بی بدیل مقاومت فلسطین و مجاهد مبارز، شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران فاطمی در پیامی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید والامقام اسماعیل هنیه، را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ شهادت نماد بی بدیل مقاومت فلسطین و مجاهد مبارز، شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس شهید والامقام اسماعیل هنیه به دست باند جنایتکار و تروریسم اسرائیل غاصب، بار دیگر اوج شقاوت، جنگ افروزی و حماقت سردمداران جنایت و تجاوز را آشکار ساخت و نام عزیز آن شهید گرانقدر را در کنار نام تمامی شهدای مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه در تاریخ ایستادگی و وارستگی، جاودان ساخت.

آن شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با رژیمی پلید و کودک کش اسرائیل و جهاد فی سبیل ا… صرف کرده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به هم‌رزمان شهید خویش، "عند ربهم یرزقون" گشت.

بی تردید خون مطهر آن شهید مقاومت و برآمده از خانواده‌ای شهیدپرور، همچو ستاره‌ای نور افشان، راه جهاد تا آزادی قدس شریف را آشکارتر و انتقام این جنایت هولناک را قطعی خواهد کرد.

اینجانب صمیمانه شهادت این مجاهد مبارز و شهید راه مقاومت و ایثار را به پیشگاه حضرت بقیه الله (عج)، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت قهرمان و مظلوم فلسطین و ملت غیور ایران اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض کرده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ