برد ارزشمند ایران مقابل تایلند برای حضور در نیمه‌نهایی

اقتصاد ایران: تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست تایلند بردی ارزشمند برای حضور در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال ۲۰۲۴ آسیا امروز پنجشنبه یازدهم مرداد در منامه بحرین آغاز شد تا هشت تیم برتر در قالب دو گروه برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی تلاش کنند و هشت تیم دوم برای کسب مقام‌های هشتم تا شانزدهم به مصاف هم روند.

تیم والیبال نوجوانان ایران که با کسب دو پیروزی به عنوان تیم دوم گروه C راهی مرحله دوم مسابقات شد از ساعت ۱۲ امروز به مصاف تایلند تیم صدرنشین گروه A مرحله مقدماتی رفت و سه بر صفر پیروز شد تا بردی ارزشمند برای حضور در نیمه نهایی به دست آورد. البته نوجوانان ملی‌پوش برای راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی باید حریف بعدی خود بحرین را هم شکست دهند.

غلامی این دیدار را با ترکیب محمدامین رحیمی، امیررضا سعادت، امیر نادری، هاوار دستگشاده، نیما باطنی، معین کلاً سنگیانی و محمدامین عرب (لیبرو) آغاز کرد.

ست نخست این دیدار با برتری نوجوانان کشورمان و اختلافی بیش از سه امتیاز پیش رفت و در نهایت ۲۵ بر ۱۶ به نفع ایران پایان یافت اما در ست دوم تایلندی‌ها به دنبال جبران برآمدند و در همان ابتدای ست چهار امتیاز از حریف پیشی گرفتند از امتیاز هفت بر سه ملی‌پوشان ایران به بازی برگشتند و هفت بر هفت با حریف برابر شدند. توپ‌گیری خوب دو تیم موجب رالی‌های جذاب شده بود و بارها هر یک از تیم‌ها از دیگری پیش افتاد و در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۳ به نفع کشورمان پایان یافت.

در ست سوم شاگردان غلامی با برتری بر حریف اختلاف امتیاز را افزایش داده و نتیجه را ۲۵ بر ۲۰ به نفع خود به پایان رساندند تا به سومین برد خود در این مسابقات دست یابند.

نارن دراسینق از هند به عنوان داور اول و ژانگ تائو از چین به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم والیبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ فردا جمعه ۱۲ مرداد به مصاف تیم میزبان بحرین خواهد رفت تا تکلیف حضورش در نیمه نهایی مشخص شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ