اعتبارات دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۳۵ برابر شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: طی ۲ سال اخیر، اعتبارات دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۳۵ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی ظهر پنجشنبه در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار کرد: هم اکنون هزار و ۶۰۰ دانشجو از ۱۰ استان کشور در رشته‌های مختلف در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مهارت‌آموزی تصریح کرد: در طول سال تحصیلی دانشجویان علاوه بر حضور در کلاس‌های مختلف آموزشی، به اردوی راهیان نور، راهیان مقاومت، پیشرفت و توسعه اعزام می‌شوند و برگزاری ازدواج دانشجویی از دیگر برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است.

افزایش اعضای هیئت علمی

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از افزایش اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: هیئت علمی دانشگاه فرهنگی از ۸ نفر در ابتدای دولت سیزدهم اکنون به ۱۹ نفر رسیده و تا هفته آینده به ۲۴ نفر افزایش می‌یابد.

درویشی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تا شهریور ماه به ۲۸ نفر خواهد رسید.

وی از پذیرش دانشجویان جدید در کنکور سراسری سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال ۱۶۴ دختر و ۱۶۲ پسر برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از طریق کنکور سراسری پذیرفته می‌شوند.

مهارت‌افزایی دانشجویان

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از جذب فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: امسال ۲۹۷ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر جذب و استخدام آموزش و پرورش این استان می‌شوند.

درویشی از افزایش اعتبارات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اعتبارات این دانشگاه در سال ۱۴۰۰ حدود یک میلیارد تومان بود که در ۲ سال گذشته با افزایش ۳۵ برابری در مجموع به ۳۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را مهارت‌آموزی دانست و بیان کرد: هزار و ۱۵۱ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در کلاس‌های مهارت‌آموزی شرکت کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ