پاسخ به ترور شهید «هنیه» حق ایران است

اقتصاد ایران: شیراز- مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس با محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، گفت: ایران حق دارد به ترور شهید هنیه پاسخ دهد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حادثه تروریستی اظهار داشت: این مجاهد بزرگ چندین بار در معرض شهادت بودند و حتی در یکی از عملیات‌های تروریستی جانباز شده بود که این بار به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: شهید هنیه از ملت فلسطین به پا خواست که از اشغال آن نزدیک به ۸۰ سال می‌گذرد و مردم آن هنوز پا بر جا هستند و شهادت هنوز در این ملت زنده است و هرچقدر خون‌های مظلوم ریخته بشود مقاومت آنها بیشتر می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس بیان داشت: بعد از شهادت سردار زاهدی و همراهان ایشان در کنسولگری ایران در سوریه، ایران در پاسخ آن یک عملیات پیچیده طراحی کرد و دو نقطه مهم در اسرائیل را هدف قرار داد و اسرائیل هم تلاش کرد که عظمت حمله ایران را مخفی کند ولی مسئولین امنیتی آنها این پیام را دریافت کردند که کار ایران چقدر بزرگ بود.

این مقام مسئول یادآور شد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی در باتلاق غزه دست و پا می‌زند و چند روز پیش نیز درگیر یک تنش داخلی شد و برای کنترل مشکلات خود تحت فشار قرار دارد و همین بود که تلاش کرد یک انتقام از غزه و ایران بگیرد اما شهادت این شهید مظلوم و خون ریخته این مجاهد یک جوششی ایجاد می‌کند و باعث تقویت جبهه مقاومت می‌شود.

افتخاری بیان کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با این کشتارها مردم دست از مقاومت بر می‌دارند اما غافل از اینکه در این هفتاد سال با ریختن خون شهدا ریشه مقاومت محکم‌تر شده است و یقین بدانیم خون این شهید مظلوم که مهمان ما بود موجب سستی رژیم اشغال گر خواهد شد و به پیروزی جبهه مقاومت خواهد انجامید.

وی ادامه داد: انتقام شهید زاهدی را که نیروی جمهوری اسلامی بود و در کشور دیگری مورد هدف قرار گرفته را با عملیات وعده صادق یک گرفتیم و اما این شهید در کشور ما مهمان بودن و ما ایرانی‌ها نسبت به مهمان‌های خود تعصب ویژه ای داریم و معتقدیم به همین لحاظ انتقام خون این شهید را دو برابر خواهیم گرفت و با یاری خداوند عملیات وعده صادق ۲ رقم خواهد خورد که موجب سستی هرچه بیشتر رژیم پوشالی خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ