زمین برای احداث زندان بیجار در خارج شهر تامین شده است

اقتصاد ایران: بیجار- معاون زندان‌های استان کردستان گفت: براساس خواسته مردم و مسوولان بیجار، زندان بیجار به خارج از شهر منتقل می‌شود و زمین لازم برای احداث ساختمان زندان جدید تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خسروی ظهر پنج شنبه در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره زندان شهرستان بیجار که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به کردستان و در راستای خواست مردم و مسؤولان از ایشان انتقال زندان‌های بانه، مریوان، سنندج و بیجار به خارج شهر در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون پیگیر احداث زندان بیجار در خارج شهر هستیم و زمین لازم برای احداث زندان در خارج شهر تأمین شده و احداث زندان به پنج سال زمان نیاز دارد.

خسروی اضافه کرد: لازم است فرمانداری بیجار نیز در زمینه تجهیز زندان بیجار همکاری داشته باشد.

فرماندار بیجار نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهادت اسماعیل هنیه از رهبران بزرگ جبهه مقاومت را تسلیت گفت و اظهار کرد: شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام دکتر اسماعیل هنیه توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شده است.

وی افزود: شهید هنیه در تمامی سال‌های مواجهه و مبارزه تن به تن با رژیم صهیونیستی، بصیرانه و متعهدانه در صف اول میدان حضوری مثال زدنی و راهگشا داشت و در این راه حتی نزدیک ترین اعضای خانواده اش نیز برای آرمان بزرگ اسلام یعنی آزادی قدس شریف جانشان را فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به مأموریت‌های خطیر امور زندان‌ها در برنامه تحول قضائی افزود: امروز شناسایی چالش‌ها از منظر علمی از سوی نظام مدیریتی قضائی در راستای جامعه پذیری و مسئولیت پذیری اجتماعی حرکت می‌کند و این امر دستاوردهایی در حوزه امنیتی به ارمغان آورده است.

محبیان به اهمیت ساخت زندان مناسب اشاره کرد و گفت: زندان بیجار نیاز به بازسازی داشت که خوشبختانه این مهم انجام شده است اما همچنان مشکلاتی موجود است که نیاز به عنایت ویژه اداره‌کل دارد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از خدمات و تلاش‌های شش ساله رجب پور در تصدی مسؤولیت زندان شهرستان بیجار تقدیر شد و با حکم مدیرکل زندان‌های استان کردستان رحمت الله نوروزی به عنوان رئیس جدید زندان شهرستان بیجار معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ