خدمت به شهروندان تا پایان دوره ششم شورا با قوت ادامه دارد

اقتصاد ایران: همدان-رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: یک سال پیش رو، فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است و با قوت‌تر از گذشته پیگیر مطالبات و مشکلات شهروندان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان در صحن علنی شورا و پس از تعیین هیأت رئیسه سال پایانی این دوره، با تقدیر از زحمات اعضای هیأت رئیسه دریک سال گذشته و تشکر از حسن نظر اعضا و اعتماد به هیئت رئیسه سال چهارم، اظهار کرد: امید است طی یک سال باقی مانده از عمر شورای ششم بتوانیم در راستای قانون وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهیم.

وی با تأکید بر حفظ همدلی و یکدلی اعضای شورا در مدت باقی مانده خدمت، گفت: یک سال پیش رو، فرصتی برای خدمت بیشتر به مردمی است که به اعتماد آنها این مسئولیت را بر عهده گرفته‌ایم و باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: همه اعضا و در کمیسیون‌های مختلف از ابتدای این دوره پیگیر امور و مشکلات شهروندان بوده‌اند و این روال تا پایان دوره با قوت هر چه بیشتر تداوم خواهد داشت.

صیانت از شورا و جایگاه آن، وظیفه انقلابی اعضاست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه اظهارات و رفتارهای اعضای شورا تأثیرگذار است، افزود: در سال پایانی باید از شورا و جایگاه آن صیانت کنیم و همه در این خصوص مسئولیت داریم و این مهم یک وظیفه انقلابی است.

علی رضایی با اشاره به نقش و اهمیت نیروی انسانی در هر سازمانی، تصریح کرد: این نیروی انسانی است که باید با انگیزه و بهره‌وری بالا در اختیار اهداف سازمانی باشد. وی ادامه داد: زمانی که نیروی انسانی با رفتار اولین فرد مسئول اعم از مدیر و یا شهردار بی‌انگیزه شود، نشاط کاری نیرو از بین برود، سازمان دچار واگرایی شده و متحمل هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی باید با انگیزه، نشاط و با وفاداری به سازمان، امورات محوله و وظایف خود را به نحو احسن پیش ببرند که با توجه به اهمیت منابع انسانی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمان، لازم است مدیران توجه ویژه‌ای به این امر مهم داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ