مدیریت یکپارچه برای معرفی کتیبه‌های گنجنامه شکل بگیرد

اقتصاد ایران: همدان-فرماندار همدان با تاکید بر اینکه باید مدیریت یکپارچه در این کار شکل بگیرد، گفت: ما گوهر ارزشمندی را در گنج‌نامه رها کردیم و لذا باید گردشگری فاخر و ارزشمند در این منطقه شکل بگیر

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی صبح پنجشنبه در جلسه ساماندهی محوطه گنج‌نامه اظهار داشت: سهل‌الوصول و نزدیک ترین و بهترین راه برای درآمدزایی در همدان گردشگری است.

مخفی با اشاره به اینکه مقوله کشاورزی در همدان گرفتاری‌های خود را دارد و کمبود آب یکی از معضلات آن است، افزود: با وضعیت اقلیمی فعلی باید به گردشگری با ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیرش در همدان توجه کنیم.

وی با اشاره به آنکه همدان نعمات بسیاری در حوزه گردشگری دارد، افزود: همه به عنوان "کهن شهر همدان" و "پایتخت تاریخ و تمدن همدان" می‌بالیم اما یکی از هویت‌های همدان گنج‌نامه است و باید به حفظ و حراست کتیبه‌ها توجه داشته باشیم.

فرماندار همدان وحدت در کار را برای پیشرفت شهر نتیجه بخش دانست و خاطرنشان کرد: لازم است کارگروهی تشکیل شود تا پیگیر رفع مشکلات این منطقه باشیم.

وی یادآور شد: در خصوص نمایندگان شهر، اتفاق خوبی افتاده و نمایندگان همدان باهم اتفاق نظر و وحدت دارند، فلذا باید از فرصت پیش آمده برای تعالی و رشد همدان بهره ببریم.

مخفی در ادامه سخنان خود، عمده مشکلات گنج‌نامه را ترافیک، پارکینگ و راه برگشت دانست و گفت: حفاظت کتیبه‌ها و محیط زیست و منابع طبیعی نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در معرفی گنج‌نامه ضعف داریم، افزود: هم‌اکنون ظرفیت‌های کمتر از گنج‌نامه در کشور معرفی می‌شوند، اما ما در معرفی ظرفیت‌های همدان غفلت کردیم.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه باید مدیریت یکپارچه در این کار شکل بگیرد، افزود: ما گوهر ارزشمندی را در گنج‌نامه رها کردیم و لذا باید گردشگری فاخر و ارزشمند در این منطقه شکل بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ