آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ فروشگاه مینی‌‌اپ‌ها و مرورگر داخلی بهبودیافته

اقتصاد ایران: به‌روزرسانی جدید تلگرام با بهبود مرورگر داخلی، نمایش تعداد اعضای ربات‌ها و فروشگاه مینی‌اپ منتشر شد.

تلگرام دائماً تجربه‌ی درون‌برنامه‌ای خود را بهبود می‌دهد و اکنون با افزودن روش جدیدی برای تعامل با مرورگر داخلی و راه‌اندازی فروشگاه مینی‌اپ برای برنامه‌های کاربردی، به‌دنبال افزایش جذابیت برای کاربران است.

بر اساس اعلام تلگرام، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه با مینی‌اپ‌های این سرویس پیام‌رسان تعامل دارند. این برنامه‌ها شامل بازی‌ها، چت‌بات‌های هوش مصنوعی و ابزارهای جانبی می‌شوند که تجربه‌ی کلی کار با تلگرام را بهبود می‌دهند. به‌هرحال حدود ۴۵۰ میلیون کاربر ماهانه‌ی این پیام‌رسان از مینی‌اپ‌ها استفاده نمی‌کنند.

تلگرام برای ترغیب کاربران به استفاده از مینی‌اپ‌ها، فروشگاهی برای این برنامه‌ها راه‌اندازی کرده است که مینی‌اپ‌ها را با روشی ساده‌تر دردسترس کاربران قرار می‌دهد. در آپدیت جدید تلگرام شاهد تب جدید App (اپلیکیشن) در کنار Chats (چت‌ها) و Channels (کانال‌ها) هستیم که مینی‌اپ‌های محبوب را نمایش می‌دهد. با باز کردن برنامه‌ها نیز به مرورگر درون‌برنامه‌ای هدایت خواهید شد.

مرورگر داخلی تلگرام به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده است. اکنون به‌جای بستن کامل مرورگر می‌توان آن را مینیمایز و پیشرفت خود را در مینی‌اپ‌ها ذخیره کرد. ویژگی مذکور همچنین برای کاربرانی که به‌جای گوگل کروم از مرورگر داخلی تلگرام استفاده می‌کنند بسیار کاربری است.

یکی دیگر از تغییرات جالب تلگرام در آپدیت جدید این اپلیکیشن، نمایش تعداد اعضای ربات‌ها است. تلگرام قبلاً تعداد اعضای گروه‌ها و کانال‌ها را نمایش می‌داد اما این ویژگی در ربات‌ها فعال نبود. نکته‌ی جالب اینکه بازی‌های تلگرامی محبوب این روزها ازجمله همستر کامبت که سازندگانش چند هفته قبل اعلام کردند ۲۳۹ میلیون کاربر دارند، براساس آمار تلگرام فقط حدود ۱۵۵ میلیون کاربر دارد. همچنین تعداد کاربران بازی تپ‌ سواپ که به‌گفته‌ی توسعه‌دهندگانش ۶۰ میلیون نفر هستند، براساس آمار تلگرام به ۷٫۳ میلیون نفر می‌رسد.

مقالات مرتبط:
  • تلگرام اشتراک‌گذاری محتوای پولی در کانال‌ها برای کسب درآمد را ممکن کرد
  • تعداد کاربران تلگرام از ۹۵۰ میلیون عبور کرد؛ برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فروشگاه اپلیکیشن

تلگرام خاطرنشان می‌کند که به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان از امروز دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد تغییرات جدید همگی رایگان هستند و نیازی به اشتراک تلگرام پریمیوم ندارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ