زنده نگه داشتن شعائر انقلاب اصلی‌ترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات

اقتصاد ایران: یزد- امام جمعه یزد، زنده نگه داشتن شعائر انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل امروز را مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس این شورا با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها اظهار کرد: خداوند متعال یار و یاور مسلمین در تمامی اوقات و لحظات است.

وی با اشاره به تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: هدف از تاسیس این شورا، تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی و زنده نگه داشتن رویدادهای مهم انقلاب اسلامی است.

ناصری عنوان کرد: شعائری که قبل و بعد از انقلاب رخ داده و سبب تقویت و ماندگاری انقلاب اسلامی شده، باید توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنده نگه داشته شود.

وی افزود: یکی از مواردی که باید در جامعه حفظ شود، روحیه انقلابی است همان روحیه‌ای که انقلابیون ما زیر شکنجه‌های ساواک و بعد از آن رزمندگان در جنگ تحمیلی داشتند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: امروز متاسفانه برخی مناسبت‌هایی که مورد تاکید امام راحل بود، کمرنگ شده از جمله حادثه ۱۵ خرداد که لازم است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آن را تقویت کند و اجازه ندهد فراموش شود.

وی با اشاره به شبهاتی که دشمنان و معاندان در مورد انقلاب اسلامی و دیگر وقایع مرتبط با آن ایجاد کرده است، تصریح کرد: یکی از مواردی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به آن توجه ویژه داشته باشد، زنده نگه داشتن وقایع مهم و تبیین آن برای نسل امروز است.

ناصری با تاکید بر اینکه رویدادهای مهم مانند ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن، روز قدس و ... باید زنده نگه داشته شود، ادامه داد: این مهم اصلی‌ترین وظیفه‌ای است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای حفظ عظمت انقلاب باید انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد یادآور شد: تمام دنیا باید انقلاب اسلامی ما را با ابزارهای مختلف نظیر فیلم، عکس، پوستر و سایر هنرها بشناسند.

ناصری بیان کرد: متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم آنگونه که باید انقلاب خود را دنیا معرفی کنیم و حتی برخی رایزن‌های فرهنگی ما در دنیا در این زمینه منفعل عمل کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در برخی موارد ضعف تبلیغات برای انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود و اصالت انقلاب به درستی معرفی نشد در حالی که تشکیلات منحوسی مثل داعش ظرف دو ماه به تمام دنیا معرفی شد.

ناصری تصریح کرد: دنیا باید انقلاب و رشادت‌های فرزندان آن را بشناسد و لازم است در همه استان‌ها در این زمینه کار شود.

امام‌جمله یزد از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خواست تا در برنامه‌های خود تحول جدی ایجاد کنند و با شیوه‌های جذاب به معرفی و حفظ شعائر انقلاب اسلامی بپردازند.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ما اتفاقاتی افتاده که واقعا ارزش است اما نسبت به تبیین آن کوتاهی شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این دیدار به تشریح گزارش عملکرد این شورا پرداخت و در پایان نیز توسط امام جمعه یزد از کارکنان و فعالان این شورا تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ